Gå til innhold

Ungenes julegaveønsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nintendo DS Lite. Mine sparte selv faktisk. Koster fra 1190,- på nettet og noen hundringser mer i butikken. Spillene er dyre da, flere hundrelapper for ett spill.

Det var ikke så ille som jeg fryktet. Men 1190,- er vel uten et spill også da vel. Mente jeg hadde hørt ca. 1800, men det var kanskje med spill.

Skal sjekke i Sverige også først.

Takk for litt veiledning:-)

Gjest annlovinda

Nintendo DS Lite. Mine sparte selv faktisk. Koster fra 1190,- på nettet og noen hundringser mer i butikken. Spillene er dyre da, flere hundrelapper for ett spill.

Husker du hvilken nettside du fikk kjøpt det til den prisen?

Sjekker litt ang priser, gutten vår på snart 6 ønsker seg så veldig et slikt spill.

Billigste jeg har sett er vel 1299 tror jeg.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193044327' post='3701002]

Tida flyr jo avsted... Har begynt på julevasken, jeg nå. Vasker kjøkkenet (jeg er sent ute, jeg pleier å gjøre kjøkkenrundvasken i august..) ;o)

Oi oi, jeg merker at jeg blir stressa nå! Skal ut av denne tråden litt kvikt.. ;-)

Jeg har begynt å tenke på hvilke kaker jeg skal bake da. F.eks har jeg tenkt å gjøre et forsøk på å få til kolakker, og så må vi ha brente mandler! Mmmmm..

Hei

Mine eldste er blitt så store (14.5 og 16)så de har det meste.

Gutten min ønsker seg et slikt floss teppe til rommet sitt.Kjedelig,men det er nå det han vil ha ;o)

Eldste jenta ønsker seg nytt kamera.

Lillejenta på 7.5 år har en laaaaang liste fra levende dyr til et nytt fadderbarn....

Er heldigvis ferdig med tantungene!

Hilsen

næmmen, hei!

Går det bra med dere?

Annonse

Har bestilt to sett SvampeBob-LEGO fra Amazon.com til 5-åringen, det er to fluer i en smekk (han digger begge deler). Til han på 8 vurderer vi å kjøpe Nintendo DS Lite pga Pokemonspill - med mindre vi snubler over en billig Gamecube, vi vil helst kjøpe stort konsoll og ikke håndholdt. Ellers er jeg litt blank foreløpig. Det er litt fristende å slå til med et lite hjemmekinoanlegg til hele familien, i så fall blir det vel en del Pokemonfigurer som "plaster på såret" til ungene - som er for små til å egentlig verdsette noe slikt som julegave. ;)

Vi snakket om akkurat dette i går kveld. Kjekt å være tidlig ute med en mann som blir mer og mer stressa ettersom julen nærmer seg. Han er _veldig_ i mot flere leker, så vi må finne en gyllen middelvei.

Julian 8 år:

Vi tenkte på en skikkelig Walkie Talkie. Det hadde nok slått an.

Forøvrig er har opptatt av StarWars Lego, emn har det meste der. Ellers alt av Nintendo DS spill og Plystation spill, men det får han ikke av oss. Mulig han får digitalkamera istedenfor Walkie Talkie av oss.

Han har også Guinnes Rekordbok for 2008 på listen sin.

Andrea 7 år:

Hun har både bursdag og jul i desember. Hun ønsker seg alt mulig fra nye tegneark og tusjer til bamser.

Jeg tror vi ender opp med nytt Bergans sett til henne med jakke, fleecejakke og slalombukse. Det koster mye, men er en fornuftig gave hun hadde satt pris på. Så blir det vel kanskje enten digitalt kamera, MP3 spiller eller cd-spiller til rommet sitt til den andre gaven. Hun får også en del bøker til jul og ikke minst den UTROLIG gode lydboken : "Hallo? Er det noen her?" av Josten Gaarder. Anbefales alle :-)

Marie 2 år:

Hun er veldig glad i bøker, så hun får en bunke med Emma og Thomas bøer av Gunilla Wolde, samt en haug med andre bøker.

I tillegg kommer hun til å ønske seg diverste Little People sett fra Fisher Price.

Dette var de foreløpige listene, så får vi se hva mer som dukker opp etterhvert!

Har bestilt to sett SvampeBob-LEGO fra Amazon.com til 5-åringen, det er to fluer i en smekk (han digger begge deler). Til han på 8 vurderer vi å kjøpe Nintendo DS Lite pga Pokemonspill - med mindre vi snubler over en billig Gamecube, vi vil helst kjøpe stort konsoll og ikke håndholdt. Ellers er jeg litt blank foreløpig. Det er litt fristende å slå til med et lite hjemmekinoanlegg til hele familien, i så fall blir det vel en del Pokemonfigurer som "plaster på såret" til ungene - som er for små til å egentlig verdsette noe slikt som julegave. ;)

Hva er Svampe-Bob?

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til barna i år. Det er mulig at mellomste får seg en ny Nintendo DS, da hennes ble kastet i gulvet av lillebror og ikke fungerer helt ordentlig lenger.

Lillebror på 2 får kanskje Brio togbane?

Storesøster som snart er 8 aner jeg ikke hva skal få.

Begge jentene ønsker seg diverse jenteleker - Polly Pocket, My little Pony, Barbie, Littelest Pet Shop (?) osv. Vi får se, vi får se...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...