Gå til innhold

Venting og valg av land

Anbefalte innlegg

levis1365380026

Vil bare komme med en anbefaling om valg av land. Har selv adoptert to helt utrolige nydelige barn fra India. Ser det er så mange som er fortvilet over ventetiden på bla. Kina og ønsker derfor at flere førstegangssøkere skal vurdrere India som et utrolig flott land å adoptere fra. Begge gangene våre har vi blitt overrasket over at ventetiden har blitt kortere enn ventet. Så selv om det sies å være noe uforutsigbart med ventetid på India så er det i mange tilfeller i positiv retning.

Dette var bare en liten reklamesnutt for valg av land - India :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288893-venting-og-valg-av-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tubby1365380674

Støtter veeeeldig valg av India som land.Vi har også to skjønne barn derfra.Som levis sier,veldig greit land og forholde seg til i prosessen.Og det beste av alt,man får alltid de rette barna hver gang.Er ikke det fantastisk:-)

Hilsen en priviligert mamma

Vi fikk barn nr. tre fra India, fordi vi valgte å adoptere et barn på "barn søker foreldre" siden.

AF avventer med å ta flere søkere på India leser jeg, og ventetiden på VB går vel opgså opp og er usikker.Så det er vel ikke så enkelt med India heller.

De skal lage en ny lov som påvirker adopsjon, derfor tror jeg man er litt avv.

Hvis man vil adoptere litt større barn så er vel flere land i sør amerika gode.

I Asia så ønsker AF flere søkere og ventetiden går nedover ser det ut til. Men man må høre til et kristent trossamfunn.

I Afrika er vel Etiopia og SA et bra valg når det gjelder fokus på ventetid.

Men om tid og stunder så går vel tiden ned i Kina.

Jeg vil slå et slag for barn søker foreldre siden. MAnge barn der nå fra 3 år og oppover..

Man blir mer modig med årene også merker jeg, Tryggere ettersom man får erf.

Hilsen

Vi fikk barn nr. tre fra India, fordi vi valgte å adoptere et barn på "barn søker foreldre" siden.

AF avventer med å ta flere søkere på India leser jeg, og ventetiden på VB går vel opgså opp og er usikker.Så det er vel ikke så enkelt med India heller.

I Asia så ønsker AF flere søkere og ventetiden går nedover ser det ut til. Men man må høre til et kristent trossamfunn.

Jeg vil slå et slag for barn søker foreldre siden. MAnge barn der nå fra 3 år og oppover..

Hilsen

Hadde vi vært litt yngre,så er det et par gutter fra India på hjemmesiden til VB,eller var det AF? som jeg skulle ønske vi kunne tatt imot.Hjertet mitt svømmer over når jeg er inne på de sidene der.men man må også være TO som ønsker det samme...Og det er ikke alltid like enkelt.

Mitt ønske har alltid vært å få bli mor,enten på den ene eller andre måten.For oss ble det adopsjon som skulle oppfylle vårt ønske.Har som mange andre også ønsket meg friske barn.Men som Tubby sier,man blir tryggere med årene og perspektivet endrer seg.I dag kunne jeg nok blitt mamma til et SN-barn,men tiden har nok rent fra oss dessverre.

levis1365380026

Hilsen

Jeg må bare snakke om vår erfaring når det gjelder India og begge gangene har vi blitt postitivt overrasket over at både tildelig og hentereise kom raskere enn forventet. Begge gangene gikk det litt over året fra sakene ble sendt til India - tildeling - og hentereise :o)

Uansatt alle mann, lykke til med valg av land og ventetiden. Uansett så får dere verdens nydeligste barn - det får vi jo alle :o))))

Hilsen fra

Tubby1365380674

Hilsen

Filippinene der det står asia:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...