Gå til innhold

Må kjøpe dress likevel

Anbefalte innlegg

Trodde vi hadde dresser som passet for minstejenta på 3,5, men etter å ha gått gjennom det fra i fjor, ser jeg at de dressene vi har enten er utslitt eller for store eller for små....

Kjøper ikke en Reimadress til 1500 kr. Selv om jeg har tre barn, har jeg ikke funnet en idealdress. Kjøpte til de to eldste på Wearhouse påsken 2006 (altså slutten av sesongen), og de var gode, men ble utslitte før 2007-sesongen var over :-(

Så - hvilken dress kjøper jeg til min aktive snart-4- åring som går i naturbarnehage og er ute på tur 3 dager i uka?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288926-m%C3%A5-kj%C3%B8pe-dress-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler en Reflex-dress.

Vi har hatt ulike utgaver av Reflex, og har vært kjempefornøyd med alle sammen. Det er to ganske så aktive gutter som har brukt dressene.

Vår reflex dress (pustede med avtagbart ullfor, ca kr600) ble utslitt på veldig kort tid. Det var både revner og dårlig vannfasthet, til tross for helt konsekvent vask med ikke-syntetiske vaskemidler og reimpregnering etter hver vask. Mange hadde denne refleksdressen i barnehagen i fjor, men jeg ser at ingen har i år. Vi har gått tilbake til Troll.

Guttungen var 3 år forrige vinter

Vår reflex dress (pustede med avtagbart ullfor, ca kr600) ble utslitt på veldig kort tid. Det var både revner og dårlig vannfasthet, til tross for helt konsekvent vask med ikke-syntetiske vaskemidler og reimpregnering etter hver vask. Mange hadde denne refleksdressen i barnehagen i fjor, men jeg ser at ingen har i år. Vi har gått tilbake til Troll.

Guttungen var 3 år forrige vinter

Uffda, så dumt for dere.

Vi hadde både dress med fast for og uten for, og har ikke opplevd det du beskriver. Dressene har holdt veldig godt ang. slitasje her.

I barnehagen her er det flere som har Reflexdresser nå, ser jeg.

Annonse

Jeg sverger til billigdressene fra SparKJøp og Europris jeg,. Den jeg kjøpte til Snuppa på Europris nå kostet 399,- (de har en til 299,- også), med fast for og den er kjempefin!

Jeg kjøpte en på Sparkjøp til minstejenta for to år siden. Den var fin, men ikke så fukt-tett som andre dresse + at den var litt stram i livet og rundt håndleddene.

Har du prøvd den fra Europris tidligere? Har lyst til å sjekke den ut!

Jeg endte opp med Skogstad med avtagbart fôr til 5-åringen min. Jeg reklamerte på en Play-dress fra i fjor der sømmene var revnet, og betalte bare mellomlegget. (strålende fornøyd med servicen på G-sport!) Har ikke prøvd Skogstad før, men den ser solid og fin ut.

Dessuten sier du ikke så mye om hvilke værfohold du har der du bor... det er et stort land vi lever i. Er det faktsk vinter med snø der eller er det mest kaldt og regn?

Vi bor på Sørlandet. Mesteparten av vinteren ligger det jo fra rundt null til pluss fem, men vi kan jo få himla med snø også.

Skal sjekke den dressen fra Europris :-)

Uffda, så dumt for dere.

Vi hadde både dress med fast for og uten for, og har ikke opplevd det du beskriver. Dressene har holdt veldig godt ang. slitasje her.

I barnehagen her er det flere som har Reflexdresser nå, ser jeg.

Hei !

Jeg også er veldig fornøyd med reflex sine dresser .

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...