Gå til innhold

Helt utenom tema: aromaterapi

Anbefalte innlegg

Gjest sliten dame

Hjelp! Jeg har fått et gavekort på aromaterapi!

Hva er dette? Når bør jeg "ta" det (altså etter jobb, formiddag el.l) for å få best utbytte av det? Jeg er litt sjenert for kroppen min etc; må vel kle av meg alt og greier....

er det behagelig? finnes det valgmuligheter, feks flere dufter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288938-helt-utenom-tema-aromaterapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare gled deg! Det er sååå deilig:-) Jeg ville tatt det en dag du har mulighet for å slappe litt av etterpå, du vil føle deg litt sigen. Men bare deilig sigen!

Der jeg var, trengte jeg ikke ta av meg truse og BH, og fikk håndklær lagt over de deler av kroppen som ikke ble behandlet.

Hadde gruet meg litt pga dette jeg også, men det var til "ingen nytte" Det var bare helt nydelig, og ønsker meg dit igjen!

Lykke til, og kos deg!

Ser nå at du også spør "hva er dette?" Det er massasje av kroppen, med deilige oljer, som blir tilpasset om du vil ha avslappende eller oppkvikkende massasje.

For mitt vedkomne ble det en mellomting. Hadde 90 minutters behandling, med massasje fra hodebunn til lilletå, med unntak av magen, den er så sensibel at den hoppet de over:-)

Jeg er ikke så veldig glad i massasje, så jeg pleier å bytte dette med noe annet.

I forrige uke tok jeg fotpleie og ansiktsbehandling. Over 2 timer med ro og nytelse :-)

Jeg foretrekker å ta dette på en fridag. Det er deilig å ikke måtte gjøre noe etterpå. Kanskje bare shoppe litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...