Gå til innhold

Er det virkelig mulig????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen, du må forstå at i Bergen er fotballen hellig. Jeg har den tvilsomme gleden av å bo rett ved Brann stadion. Brann er Gud her for tida.

Samma hvor "hellig" fotballen er for noen - slikt går bare ikke an. Tenk om barnet hadde vært alvorlig sykt og dødd!!!!

Grrr, jeg blir så forbannet på den fotballen til tider!!!!

Jammen, du må forstå at i Bergen er fotballen hellig. Jeg har den tvilsomme gleden av å bo rett ved Brann stadion. Brann er Gud her for tida.

Ingen tvil om at fotball er stort. Da Norge slo Brasil (i 98 - eller var det 2000?) i VM i fotball. Var det vill fest på Karl Johan. Husker spesielt en mann som ble intervjuet: "Det å få en sønn - det var stort, men det kan jo ikke måle seg med å slå Brasil i fotball!!!" Det er bra vi har fokus på de rette verdiene i livet... I rest my case.

Annonse

Ingen tvil om at fotball er stort. Da Norge slo Brasil (i 98 - eller var det 2000?) i VM i fotball. Var det vill fest på Karl Johan. Husker spesielt en mann som ble intervjuet: "Det å få en sønn - det var stort, men det kan jo ikke måle seg med å slå Brasil i fotball!!!" Det er bra vi har fokus på de rette verdiene i livet... I rest my case.

St.Hansaften 1998.

Samma hvor "hellig" fotballen er for noen - slikt går bare ikke an. Tenk om barnet hadde vært alvorlig sykt og dødd!!!!

Grrr, jeg blir så forbannet på den fotballen til tider!!!!

I såfall hadde man benyttet ambulanse.

(Mener selvfølgelig ikke å forsvare prioriteringen, men ser ingen grunn til overdramatisering heller...*s*)

Annonse

I såfall hadde man benyttet ambulanse.

(Mener selvfølgelig ikke å forsvare prioriteringen, men ser ingen grunn til overdramatisering heller...*s*)

Men hadde det ikke blitt gull, ville ambulansen måttet prioritere Bergensere i sjokk....

En annen ting er at hele opplegget med konsesjonsavtaler bør revurderes. Jeg er ikke sikker på at man er økonomisk og kvalitetsmessig tjent med å gi konsesjoner som i praksiss betyr monopol for en gitt tidsperioder på flere år.

mvh

Hmmm. Vi har jo bare hørt ei side av saken. Ikke sikkert det ble sagt akkurat sånn.

Samtidig kan man jo spørre seg om verdien av en konsesjon om man som 'konsesjonskunde' likevel ikke blir prioritert.

Jeg har lite til overs for åremålsmonopolene som det offentlige driver å tildeler.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...