Gå til innhold

BRIO-togbane til jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest hva synes du?
Skrevet

Jeg har en niese som ønsker seg togbane til jul. Så derfor foreslo jeg å kjøpe noe sånt til henne i julegave. Men mannen min synes ikke det tar seg ut å kjøpe "gutteleker til jenter". Jeg er ikke enig. Synes at jenter også kan leke med tog, hvis de ønsker det. Synspunkter?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• morsan

3

• Mrs. Wallace

3

• birdie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jenta vår er 2 år, og leker mye med togbanen. Godt kjøp! :)

Skrevet

Togbane er vel ikke gutteleike ve! Dustemann.

Både jeg, mine tre søstre og min datter har da lekt MASSE med Brio-tog!?

Skrevet

om det er det hun ønsker seg, hva er problemet:)

verre om jenta faktisk ønsker seg en dukke e.l, men blir nektet jenteleker fordi det ikke er bra nok eller tøft nok, og istedet blir påtvunget "gutteleker".

Skrevet

Klart jenter kan leke med tog hvis de ønsker det.

Vi har jo en kvinnelig samferdselsminister.......:)

Skrevet

Jeg synes mannen din har utrolig gammeldagse synspunkter.

Enig med tubbel - det hadde vært noe annet om dere forsøkte å påvirke henne ved å kjøpe "det motsatte" av det hun ønsket seg.

Skrevet

Jeg og mine søstre lekte masse med tog-bane da vi var små. Kan ikke skjønne at det skal være en typisk gutte-leke. En super gave som kan utvides etterhvert slik at den er spennende å leke med i mange år.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er opplest og vedtatt at jenter kan leke med gutteleker, men at gutter ikke kan leke med jenteleker ;).

Neida, kjenner flere som har kjøpt f.eks. lekekjøkken til sine små poder, og de har gjerne lekt like mye med dem som mange jenter.

Skrevet

Hvilket århundre hører mannen din hjemme i?! Selvfølgelig kan jenter like godt leke med togbane som gutter! Jeg elsket sånne tre-togbaner da jeg var liten.

Skrevet

Minn mannen din på at vi lever i 2007 og ikke 1950.

Selvfølgelig leker jenter med Briotog. Datra mi digger det ihvertfall.

Skrevet

SELVFØLGELIG!! Jeg har tre jenter og to av dem er helfrelste over BRIO-togbanen sin.. og de er veldig feminine for å si det sånn :)

Skrevet

Det er opplest og vedtatt at jenter kan leke med gutteleker, men at gutter ikke kan leke med jenteleker ;).

Neida, kjenner flere som har kjøpt f.eks. lekekjøkken til sine små poder, og de har gjerne lekt like mye med dem som mange jenter.

Det verste er at spøken din innledningsvis dessverre er litt sann fortsatt.... Har hørt flere tilfeller der det har blitt kommentert at jenteleker til gutter ikke er noe.

Skrevet

"Det er opplest og vedtatt at jenter kan leke med gutteleker, men at gutter ikke kan leke med jenteleker ;)"

Jepp, for da er jenter liksom tøffe guttejenter, mens guttene liksom er faretruende nær femi og homofili.

Gjest hva synes du
Skrevet

Tusen takk for deres engasjement! Kult at alle var enig med meg ;-) Da kjøper jeg togbane! Skal bare vise mannen min alle svarene her først...:D

Skrevet

Han mannen din høres litt akterutseilt ut. Klart jenter kan leke med togbane! Det gjorde til og med jeg da jeg var barn for hundre år siden.

Skrevet

Snuppa på straks to fikk nettopp sånn tre-togbane. Stor suksess!

Et lite tips: på Biltema er det mye billigere enn Brio...

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg syns mannen din burde ta av seg skylappene sine litt, og se seg om.

Jeg hadde brio togbane når jeg var liten jente, og jeg er født i 75, men så hadde jeg beste kamerat og ikke venninne også. Mannen din syns sikkert det er ultra spess, men det kan jeg ikke bry meg mindre om ;-)

Jeg syns dere skal gi togbane jeg, om det er det hun ønsker seg.

Skjønner virkelig ikke problemet:p)

Ha en flott dag!

Skrevet

Hehe, du får spørre mannen din hvordan det står til på 40-tallet nå om dagen.

Kjøp togbane, kjøpt togbane, kjøp togbane.

Gjest Blikkboks
Skrevet

"Det er opplest og vedtatt at jenter kan leke med gutteleker, men at gutter ikke kan leke med jenteleker ;)"

Jepp, for da er jenter liksom tøffe guttejenter, mens guttene liksom er faretruende nær femi og homofili.

Ja, ja.... Poden ligger "dårlig" ann han da ;-D Han har både lekekjøkken og en dukke :o)

Og autofil......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...