Gå til innhold

Fason på bukser for jenter

Anbefalte innlegg

Gjest også en mamma

Jeg har ikke hatt henne med foreløbig for det har gått helt greit stort sett med det jeg har kommet hjem med, men det ser ut til at jeg må begynne å ta henne med heretter.

Det bør du absolutt. Jeg pleide ikke ha med ungene før annet enn for å prøve luer, sko og utedresser. Men nå prøver vi alt av bukser, for det ER stor forskjell på fasong. Og jeg tror det er lurt å prøve litt ulike butikker hvis man ikke finner noe der man er. Min opplevelse er at akkurat nå er KappAhl stedet for oss. Men for 2 år siden fant vi aldri noe der. Prøve seg fram, rett og slett - og la barnet prøve buksene!

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• tzatziki1365380058

3

• PieLill

2

• punky brewster

2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...