Gå til innhold

Der kom de første allerede...

Anbefalte innlegg

Pluselig ringte det voldsomt på døra, og der sto to guttunger (ca 8 år gamle tror jeg) og sa "knask eller knep". Da jeg spurte om de ikke var litt tidlig ute, så ba de med vakre stemmer om de ikke kunne få litt godterier allikevel siden det bare var fem dager igjen...

Jeg var selvfølgelig dumsnill og fant frem noe, men presiserte at de ikke kunne komme hver dag frem til den 31. Man skal jo belønne initiativ...*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289353-der-kom-de-f%C3%B8rste-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj..... Det var tidlig, ja. Jeg hadde ikke hatt noe jeg, om di hadde kommet nå.

Tror ikke åtteåringer blir så glad for å bli sent avgårde med ett blomkål hode og en gulerot :-D

Jeg burde sannsynligvis sagt at de fikk komme tilbake om fem dager, men jeg ble så flirete av at de turte å være såpass frekke.

Opplevde en gang at noen litt større unger kom lørdag før Halloween og de fikk selvfølgelig ingenting og ble dritsure da jeg påpekte at det i grunnen var helt feil dato.

Jeg smeltet for argumentet om at det jo kun var fem dager igjen...

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg smeltet for argumentet om at det jo kun var fem dager igjen...

Det sier mye om deg som person, synes jeg! Barn er barn, og det er vel det som gjør de så uimotståelige....

Synes faktisk veldig mange her inne er litt for negative når det gjelder 31. oktober....Ser de ikke barnas glede og forventninger og ikke minst spenningen? Hva er så inderlig galt at de får gå en gang i oktober og julebukk i desember?

Det sier mye om deg som person, synes jeg! Barn er barn, og det er vel det som gjør de så uimotståelige....

Synes faktisk veldig mange her inne er litt for negative når det gjelder 31. oktober....Ser de ikke barnas glede og forventninger og ikke minst spenningen? Hva er så inderlig galt at de får gå en gang i oktober og julebukk i desember?

Jeg synes også det er helt ok :-)

Annonse

Heeeelt enig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...