Gå til innhold

å ha 8 barn under tre år?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Hadde dere taklet det?

Ser på et program på TVNorge om et par som fikk firlinger. Etter syv måneder ville de forsøke igjen, og fikk nok en gang firlinger. Da hadde de også en toåring fra før.

Jeg blir helt himmelfallen av å se på dette her. Hvordan er det mulig? Hvordan orker noen å satse på flere barn rett etter at de har fått firlinger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289530-%C3%A5-ha-8-barn-under-tre-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest melmøll

Syns det så koselig ut jeg... ;) Hehe, nei, det er nok litt mye. Så om en annen familie på Dr.Phil her om dagen, de hadde et tvillingpar, ville ha et barn til og fikk sekslinger. ;)http://www.sixgosselins.com/

Men da satset de kansje på tre? Disse folka ønsket seg 12 unger

Hadde nok ikke taklet det så bra som disse - og stakkars bestemor som hadde full hyre fra 05.30 til leggetid.. Jaja, hun påsto hun koste seg med det.

Helt på slutten sier pappa at han kunne tenke seg 12 unger, og mamman sier de kommer til å fortsette å få unger til de føler det er nok.

De har nok ennå ikke opplevd særlig trass, for tanken på 12 unger i trassalder virker for min del som et lite helvete, for å si det pent.. :-)

kap1365381083

Man kan umulig være helt normal om man ønsker å prøve igjen når man har firlinger på 7 mnd!? Å ha 9 unger under 3 år står for meg som et mareritt...

Det er sikkert en livsstil. Det må det være!

Foreldrene må være ganske mottivert for å få så mange barn. Jeg kunne tenkt meg nr 4., men min mann er fornøyd med 3. Det er greit med 3 el 4 barn når de er under 3 år, men etter 3 år krever barn mere. Barn er en gave, ikke en forpliktelse. Uansett er jeg glad jeg ikke har 8 barn. De skal følges opp. Smiths venner?

Persille1365381127

Det kan hende de endrer syn på hvor mange flere barn de vil ha når de har hatt åtte barn en stund :)

Jeg er ganske sikker på at om du spør noen som har jobbet i familiebarnehage og har hatt med åtte barn på tur - så vil de ikke ha mer enn to for sitt bare liv antagelig :) Og i barnehage pleier det å være gode rutiner for det meste...

Annonse

Det kan hende de endrer syn på hvor mange flere barn de vil ha når de har hatt åtte barn en stund :)

Jeg er ganske sikker på at om du spør noen som har jobbet i familiebarnehage og har hatt med åtte barn på tur - så vil de ikke ha mer enn to for sitt bare liv antagelig :) Og i barnehage pleier det å være gode rutiner for det meste...

Å neida...De prata allerede om å sette igang igjen. Det perfekte hadde visst vært å få 12 barn..... *sjokka*

Persille1365381127

Å neida...De prata allerede om å sette igang igjen. Det perfekte hadde visst vært å få 12 barn..... *sjokka*

Ja, men de har jo små barn - som en annen skrev har de ikke vært gjennom trassalderen og annet moro ennå.

Og de har garantert ikke fulltidsjobber osv - så før eller siden må det jo bli et økonomisk spørsmål her også.

Det er sikkert en livsstil. Det må det være!

Foreldrene må være ganske mottivert for å få så mange barn. Jeg kunne tenkt meg nr 4., men min mann er fornøyd med 3. Det er greit med 3 el 4 barn når de er under 3 år, men etter 3 år krever barn mere. Barn er en gave, ikke en forpliktelse. Uansett er jeg glad jeg ikke har 8 barn. De skal følges opp. Smiths venner?

De ønsket seg flere, rundt 12 tilsammen sa de. Himmel og hav. Har mer enn nok med 2 jeg.

Hadde nok ikke taklet det så bra som disse - og stakkars bestemor som hadde full hyre fra 05.30 til leggetid.. Jaja, hun påsto hun koste seg med det.

Helt på slutten sier pappa at han kunne tenke seg 12 unger, og mamman sier de kommer til å fortsette å få unger til de føler det er nok.

De har nok ennå ikke opplevd særlig trass, for tanken på 12 unger i trassalder virker for min del som et lite helvete, for å si det pent.. :-)

Hva med 12 tenåringer i huset!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...