Gå til innhold

tror dere på ånder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kap1365381083

Ja, men jeg har aldri sett en. Det vil si hva mener du med ånder? Likevel føler jeg at de er her. Tror ikke på UFOer eller onde onder osv. Har, en gang sett noe jeg aldri trodde jeg ville se. Jeg er ganske skeptisk til alt, det jeg så endret litt av meg. Likevel, er det slik at noen ser/føler mere enn andre. Spesielt i min familie, er det noen som sier at "de følger med". Hva betyr, har jeg ingen formening om. Jeg følger magefølelsen min, den har vært ganske korekt til nå.

Ja, jeg tror det er mye mellom himmel og jord som vi ikke vet om. Jeg ser Åndenes makt sammen med kjæresten min, men aldri om jeg tør se det alene! :o)

Jeg har sett det alene et par ganger, og kan heller ikke påstå at jeg anbefaler det, nei. *pysete*

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193654644' post='3706646]

Jeg har sett det alene et par ganger, og kan heller ikke påstå at jeg anbefaler det, nei. *pysete*

Jeg ser det ikke alene og må holde kjæresten i hånda når vi ser det sammen. :o) Sånn er det bare.

Jeg ser det ikke alene og må holde kjæresten i hånda når vi ser det sammen. :o) Sånn er det bare.

Det er forståelig.

Ang trening; jeg spurte the man om han ville trene pilates sammen med meg... Nei, han hadde et bedre forslag; pulates!!! - hehe! :D

Gjest melmøll

Egentlig ikke. Men samtidig må jeg si at jeg ikke liker å se på disse programmene, for jeg er temmelig husredd og mørkredd. Nå som jeg bor alene, kan jeg ihvertfall ikke se på dem :o)

Hva med deg- tror du på ånder?

Jeg er ikke sikker....Men jeg er glad for at jeg bor i et nytt hus for å si det sånn ;o)

Vi skulle kjøpe oss nytt hus for noen år siden, og mannen min fant et hus han ville vi skulla se nærmere på. Vi kjørte forbi for å se hvordan det så ut. Syntes jeg hadde sett det før. Noen dager etter kom jeg på det. Hadde sett huset i forbindelse med at det var i nyhetene at en av eierne hadde drept en leieboer der.

Tror jeg på ånder.. Muligens. Jeg hadde ihvertfall INGEN interesse av å gå på visning i det huset etter jeg fant det ut. Man vet jo aldri..

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193655630' post='3706656]

Det er forståelig.

Ang trening; jeg spurte the man om han ville trene pilates sammen med meg... Nei, han hadde et bedre forslag; pulates!!! - hehe! :D

Pulates... *Ler så jeg rister* Jeg skal faktisk trene litt pilates i kveld. Tror jeg. :o)

Nei, overhodet ikke.

Men samtidig lar jeg meg lett rive med av veldig dramatiske fremstillinger, og ville f eks ikke likt å legge meg i et tomt hus etter å ha sett på en skikkelig guffen skrekkfilm.

Men når jeg tenker rasjonelkt over tingene uten å ha sett en profft laget film, så tror jeg ikke på spøkelser etc.

Som barn trodde jeg at det bare var hus der noen hadde dødd i at det ville finnes gjenferd, og jeg var derfor veldig glad for at mine foreldre hadde selvbygget hus. Men siden den gang så har faktisk noen dødd i huset, men jeg tror ikke at det spøker der likevel! :-)

Gjest Jente31

Jeg er ikke sikker....Men jeg er glad for at jeg bor i et nytt hus for å si det sånn ;o)

Heldiggris ;O)

Men jeg bor i et relativt nytt hus jeg og. Det er 20 år gammelt.

Dessuten har jeg huseierne vegg i vegg med meg, som gjør det hele litt tryggere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...