Gå til innhold

18mnd og blemmer i munnen, hva er dette?

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

da minstemann på 18 mnd våknet i dag var han ekstremt sutrete. Jeg så at han hadde masse røde prikker, blemmer på innsiden av leppa og på tunga. Nå har han grint utrøstelig i 2 timer. Hva er dette? Må han til lege?

Han har vært forkjølet en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289546-18mnd-og-blemmer-i-munnen-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

margerita1365380476

Munn- og fotsyke eller det som ligner? Ring lege, i tilfelle det krever behandling.

Noen barn klarer å spise is/saftis om de har vondt i munnen.

jeg har hørt at munn/fotsyke er noe som går her omkring. Skal ringe legen.

jeg har hørt at munn/fotsyke er noe som går her omkring. Skal ringe legen.

Vår datter hadde så vondt i munnen i såpass mange dager at vi fikk råd om å gi smertestillende 30 minutter før mat, slik at hun skulle få i seg noe da hun hadde munn, hånd og fot-syken for noen år tilbake... Hun er nå snart 8 år, men aldri vært så plaget ved sykdom som ved munn, hånd og fot-syken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...