Gå til innhold

Dårlig oppførsel på butikk...

Anbefalte innlegg

Dette har jo vært et tema her på DOL de siste dagene, men jeg mener min historie fra i dag tar kaka.

En mor med to små barn, hvor den eldste ikke satt i tvillingvognen. Han gikk og forsynte seg av rundstykkene i brødseksjonen, hvorpå hun naturligvis løper etter han. Hun tar fra han den stjålne varen, som han da hadde begynt å spise på. Deretter mister hun rundstykket i gulvet, plukker det opp igjen og presterer å legge det TILBAKE. Jeg trodde jeg skulle kaste opp.

Dessverre sa jeg ikke noe, men jeg tok ut selvfølgelig ut det ekle, halvspiste rundstykket igjen så snart hun hadde gått.

Snakk om mangel på hygiene og oppdragelse -grøsser-

Fortsetter under...

Annonse

Det er sånt man blir målløs av ja. Helt ufattelig. De gangene det skjedde med hver av mine (ja faktisk alle tre i sin tid), da tok jeg med rundstykket til kassen og betalte selvfølgelig. Spørs om ikke denne moren var rimelig stresset? Men uansett, sånn gjør man ikke! Stakkaren var vel sulten....huff...

Huffda! Det er jo utrolig ekkelt at hun la det tilbake igjen da. Men bortsett fra det med rundstykket, minnet det endel om meg og min frøken :-) Men det går i bølgedaler, og hun må jo få være med hvis hun skal lære å oppføre seg. Men hun har lært at det ikke er lov å plukke annet enn det jeg sier fra hyllene da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...