Gå til innhold

Vi går for nummer 3!

Anbefalte innlegg

Gjest Trekløveret

Hei, er ny her på forumet selv om jeg har lest en god stund nå.

Nå har vi endelig bestemt oss, vi ønsker oss enda et barn fra Colombia!!

Til dere som har 3 barn, hvordan var overgangen 2-3 barn? Jeg gleder meg veldig, men vet at det er lang vei frem til målet.

Tenk at vi skal oppleve enda en colombiaskatt og enda en tur til vårt andre hjemland.

Nå er jeg bare lettet over at beslutningen er tatt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289670-vi-g%C3%A5r-for-nummer-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke enda

Vi også - men jeg holder meg litt anonym en stund til. Vil offentliggjøre det når vi er godkjente i bufetat.Kanskje vi følger hverandre i prosessen? Vi har akkurat sendt søknaden til BV, aner ikke når vi får besøk. Har også to barn fra Colombia.

Annonse

Lykke til med avgjørelsen. Forhåpentligvis skal vi hente vår tredje Colombia skatt om ikke så alt for lenge. Om overgangen fra to til tre er større enn overgangen fra en til to, det får tiden vise. Uansett..vi gleder oss veldig til å bli en familie på fem.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...