Gå til innhold

Ikke mottat barnebidrag paa 3 mnd.

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Jeg mottar til vanlig minstebidrag, og har det siste halvaaret faatt etterbetaling paa 1000,- ekstra pr. mnd. siden faren ikke vil/kan betale fast...jeg vet ikke...Vi har ingen kontakt med han.

Men naa har vi ikke mottat minstebidraget siden slutten av juli, og heller ingen etterbetaling.

Har dere vaert borti lignende saker? Og er det i saafall trygdekontoret jeg skal kontakte for aa sporre om hvorfor det har stoppet opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289747-ikke-mottat-barnebidrag-paa-3-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Har dere innkreving gjennom nav da? Hvis dere har det, så kontakter du trygdekontoret for å spørre hvor det blir av pengene. Hvis dere har privat ordning, kontakter du trygdekontoret med krav om at de krever inn pengene for deg. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...