Gå til innhold

Tissevåt sovesofa

Anbefalte innlegg

Gjest tobimor

Hei,

Minsten sov på en sovesofa her i natt, og jeg lot han bare ligge der fremfor å vekke han. I dag på morgenen hadde selvsagt dette vært den gangen han ikke var tett om natten, og sofaen var gjennomtrukket i puter og skum.

Kan jeg egentlig bare hive dette nå? det er faste skumputer/madrasser med løst trekk over, men en får vel aldri fjerne lukta i selve pute/madrassene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289771-tissev%C3%A5t-sovesofa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finns forskjellige teppe/sofarens maskiner som er flotte å bruke til slik. De kjører på såpevann først, som den suger opp igjen. Så er det bare å bruke maskina til å sprute på vann og suge det opp igjen. Fungerer som en støvsuger, bare at den har vanntank på også. Jeg ville prøvd det iallefall, blir sikkert billigere å låne det enn å kjøpe ny sovesofa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...