Gå til innhold

Har fått halloween-besøk:-)

Anbefalte innlegg

Gjest moren til jente på fem

Bor på et lite tettsted hvor det egentlig er slik at man er heldig om det kommer halloween-besøk i det hele tatt. (og derfor husker iallfall ikke jeg å handle inn noe i tilfelle besøk)Nå i sted ringte det på døra. Utenfor sto to søte hekser og sa "Knask eller knep".

"ååh, men jeg har jo ingenting"sa jeg. Heksene begynte å le"men det gjør jo ingenting" sa de, "og dessuten så har vi allerede fått ganske mye" sa de og viste fram innholdet i posene sine. Jeg skrøt av hvor fine de var" takk" sa de og smilte. "Vi er hekser begge to... " Og så snakket vi litt til før de fant ut at de skulle prøve seg på neste hus.

Ikke farlig å få halloween-besøk når det er så hyggelige unger ute og går:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289800-har-f%C3%A5tt-halloween-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring fra Halloween er at ungene som regel er greie. I hvert fall i vårt nabolag. De kan være mindre greie med hverandre, da. Utestenge og lage intriger om hvem som får gå sammen med hvem og sånt. Men de er snille og høflige når de ringer på dører.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...