Gå til innhold

Adventskalender i NRK - Bokklubben

Anbefalte innlegg

Ser det skal være Barnas supershow-adventskalender i NRK i år.

I Bokklubben er månedens bok en pakke med en julebok pluss NRKs kalender, til 348 kr. Synes det er mye penger. Vet ikke om poden kommer til å følge med på TV, og er det da noen vits i alle de småfigurene?

Hva koster kalenderen i butikken, skal tro - altså uten boka?

*grubler over om jeg skal avbestille*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289849-adventskalender-i-nrk-bokklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta for gitt at du får kjøpt bare kalenderen. Tidligere har det ofte fulgt med et eller annet, f.eks. en CD. Jeg vet ikke hva det blir til i år, men bare boka koster kr. 249 i NRK-butikken, så det gir vel en viss pekepinn om hva som koster hva:

http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?ParentProductId=1723

Ikke ta for gitt at du får kjøpt bare kalenderen. Tidligere har det ofte fulgt med et eller annet, f.eks. en CD. Jeg vet ikke hva det blir til i år, men bare boka koster kr. 249 i NRK-butikken, så det gir vel en viss pekepinn om hva som koster hva:

http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?ParentProductId=1723

Det er ikke den boka som følger med kalenderen. Vi er medlemmer i gruppa 1-5 år, og da er det en historie om en nisse som følger med. Den har ikke noe med NRK å gjøre i det hele tatt, tror jeg.

Superjulboka følger med pakken for 6-10 år.

Nå ser jeg at prisen er 304 kr, men synes fortsatt det er dyrt.

Det er ikke den boka som følger med kalenderen. Vi er medlemmer i gruppa 1-5 år, og da er det en historie om en nisse som følger med. Den har ikke noe med NRK å gjøre i det hele tatt, tror jeg.

Superjulboka følger med pakken for 6-10 år.

Nå ser jeg at prisen er 304 kr, men synes fortsatt det er dyrt.

OK, da er jeg nok enda mindre oppdatert på dette enn jeg trodde.

Vi pleide å holde oss til NRK-kalendrene fordi de ikke inneholdt noe som helst, verken småting eller sjokolade. Men det fulgte ofte med et eller annet tilleggsprodukt.

Annonse

Gjest Blikkboks

Poden liker barnassupershow så for oss blir nok dette midt i blinken. VI er ikke medlem av den bokklubben, men jeg gidder nok ikke å gå i butikken å kjøpe kalendern heller.

Men dette blir i alle fall for vår del bedre enn i fjor. Linus i svingen, fengte ikke min daværende 3åring.

Poden liker barnassupershow så for oss blir nok dette midt i blinken. VI er ikke medlem av den bokklubben, men jeg gidder nok ikke å gå i butikken å kjøpe kalendern heller.

Men dette blir i alle fall for vår del bedre enn i fjor. Linus i svingen, fengte ikke min daværende 3åring.

Mine var 6 og 8 i fjor og Jul i Svingen fenget i grunnen ingen av oss. Vi så vel noen episoder mot slutten da det begynte å bli mer jul over serien, men den fenget lite.

Gjest Blikkboks

Mine var 6 og 8 i fjor og Jul i Svingen fenget i grunnen ingen av oss. Vi så vel noen episoder mot slutten da det begynte å bli mer jul over serien, men den fenget lite.

Ja, der kan du se. Og dette har vi solgt videre til 14 land tror jeg.....

*gremmes*

Annonse

hidi, the scorpion

Den adventsserien var så fri for jul at man sikkert kunne solgt den til Iran eller SaudiArabia...

mvh

''Den adventsserien var så fri for jul at man sikkert kunne solgt den til Iran eller SaudiArabia...''

Må le ;)

Likte best de som hadde noe med venting til julaften, jeg, det er jo det de fleste barn i Norge ser frem til.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...