Gå til innhold

Hvor mye koster din SFO?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg betaler 2050,- (inkl. kostpenger) pr. mnd. Alt for mye, hun er jo der bare 12-14 timer i uka. Ca. 150,- timen det.

De 2050,- inkl. brødmat hver dag, "frokost" for den som vil (jeg skriver frokost i "" fordi puffet ris eller corn flakes ikke er frokost i mine øyne), varmmat en gang i uka + frukt hver dag.

Gjest Tatjana

Vi har 6-10 timer i uka og betaler 705 kr måneden. Da får ungene frokost (rødskiver og pålegg), varm mat kl 12 og brødskivemåltid kl 14.30.

Betalingen er delt opp i satser, fem og fem timer. 1-5 timer, 6-10 timer, 10-15 timer og over 15 timer i uka. Men jeg kjenner ikke de andre satsene.

Annonse

2165 kr for full plass.

Vi har ett barn med 80% og ett barn med 60 % - men de bruker sjelden morgen-SFO.

De få ett måltid der hver dag - noen kalde og noen varme måltider - kanksje 3 varme pr uke?

Synes det er veldig dyrt for 2-3 timers pass 3-4 dager i uka.

2200,- for helårsplass og 1150,- for halv. Syns det er rådyrt jeg! Skolen slutter klokken 12/13, og jeg henter klokken 15, så hun er der kun 2-3 timer hver gang.

Dessuten er det ingen måltider inkludert i prisen, vi har ikke engang fått tilbud om å betale ekstra for å slippe å dra med matpakke.

Bortsett fra det er jeg STORFORNØYD!! Tror vi har en av landets beste SFO!! Og da tenker jeg på hvordan de voksne _ser_ ungene og alt det morsomme de driver med.

Poden går i 3.klasse, og har fri på onsdager. Han har altså full plass, og vi betaler ca. 1700,- for den plassen. De har ingen faste varme måltider, men det hender de lager supper, pizza, baker boller osv. Knallfornøyd med både prisen og aktivitetene der!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...