Gå til innhold

Hjelp, flaut!

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt, hadde besøk av en jeg dater, 3 daten, vi spiste middag og drakk vin, veldig koselig. Men jeg endte opp med å bli litt for full, og sitter med ”angst” her nå for hvordan han takler det. Sa ikke noe galt tror jeg, men jeg var så stresset fra før av, så jeg tålte ikke så me. Nå håper jeg ikke at han har fått et galt bilde av meg, for er ikke sånn jeg vanligvis er når jeg drikker. Vi har drukket før, og jeg oppførte meg meget pent, hehe. Han sov over, og det skjedde ikke noe, det sa jeg fra om på forhånd at om han ville kunne han ligge i senga mi, men at det ikke kom til å skje noe.

Men jeg hadde tatt hele dyna, og han sovna ikke på en stund. Jeg sov og sov, uff , noe så flaut. Jeg sølte øl på nattbordet, gud, så ille. Men han virka ikke sur på morgenen, men likevel,..skal jeg si a? Jeg sa jo uff, stakkars deg osv på morgenen. Men når han ringer, skal jeg si at jeg ikke pleier bli så stupfull, men at jeg var så stresset osv så det slo ut feil? Vi kan vel alle feile innimellom…er så ekkelt med sånt…føler meg barnslig og teit…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289954-hjelp-flaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...