Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hallo! Jeg er super sjokert her i dag. Vi har jobbet endel med leggerutiner, og det har i det siste gått supert. Og det gjør det fortsatt, så det er bare fryd. Men nå ble jeg reint sjokkert her. Vi satt og så på Playhouse Disney, fordi barnetv på lørdager ikke faller i smak. Så fem minutter over seks. Ser lillegutt på meg og spør om han får lov til å gå å legge seg. SÅ SØTT!!! *smeltesmelte* Men i og med at vi i det siste har stått opp før kl.seks hver morgen, ble det plutselig jeg som drev å drøya tiden litt da. Men ti over halv sju, sov han så godt som bare det. Måtte bare skryte litt, ikke sikkert det virker så stort, men dette har vi jobba for....kanskje litt for mye ;-D 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Synes det hørtes helt nydelig ut! Gratulerer med vellykket leggerutiner 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ser ut som dere har gjort en god jobb her Lykke til videre! 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ser ut som dere har gjort en god jobb her Lykke til videre! Takk, takk :-D 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Synes det hørtes helt nydelig ut! Gratulerer med vellykket leggerutiner Takker ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du har et barn som tar ansvar for sin egen søvn, gratulerer! Vi har jobbet mye med søvnen her i huset også. Nå er han bare 2,5, men det er så utrolig deilig for en alenemamma å ha en gutt som legger seg med et smil hver eneste kveld. Ingen protester og sovner alene. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du har et barn som tar ansvar for sin egen søvn, gratulerer! Vi har jobbet mye med søvnen her i huset også. Nå er han bare 2,5, men det er så utrolig deilig for en alenemamma å ha en gutt som legger seg med et smil hver eneste kveld. Ingen protester og sovner alene. ''Du har et barn som tar ansvar for sin egen søvn, gratulerer'' Tja, det vil tiden vise..... Men utrolig deilig at det faktisk kunne komme ut av hans munn,.... 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Man høster hva man sår! Godt jobba! Takk, takk ) 0 Siter
PieLill Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Supert! Barnet skjønner sammenhengen mellom å være trøtt og behovet for søvn. Deilig når innsats gir uttelling og ting funker. ;-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.