Gjest Julianissen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fpr julestemning her jeg nå, det er mørkt, kaldt, stearinlys i hele huset og fyr i peisen... Nå mangler kun snø og julepynt! Jeg bare elsker desember måned og begynner å pynte siste helgen i november:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi har så smått begynt med juleverksted i dag vi. ) Siden jeg har ungene bare annenhver helg så går helgene frem til jul alt for fort nemlig. Har kjøpt de første julegavene også. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest efoll Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg gleder meg alltid til jul før jul, fra november og fremover. Men når julen kommer, så er det ikke så stas. Merkelig det der! Jeg bekymrer meg mest for økonomien, det er en ganske dyr feiring vi har fremfor oss.....Bra desemberlønna har redusert skatt i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så godt vi er flere! Har satt meg ned og skrevet liste over alt som må gjøres før jul, og det er ganske masse. Men blir liksom greit alikevel. Har skrevet datoer for husvask slik at min kjære værsågod skal få ta del i den :-) Har gått fint så langt. Ellers regner jeg med å få god hjelp av frøken som nærmer seg 2 1/2 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest måttebare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry om jeg er litt gledesdreper nå.. men det er "sånne som dere" som kanskje trenger å høre dette.. jeg og "gleder" meg veldig til jul. Spesielt dette med at alle maser om at "hvor skal du være hen i år da?" da jeg har familie flere steder i landet, og egentlig ikke vil være noe sted, da det blir krangling uansett. Har før ikke fått noe "valg" det er HVOR jeg vil være ikke om jeg VIL være med noen i det hele tatt. Spesielt gleder jeg meg til alle som kommer til å mase og være sure på meg når jeg sier at jeg har tenkt til å droppe feiringen i år, og være alene. Fordi det er det JEG vil. Fatter ikke hvorfor folk skal bli sure på meg bare fordi jeg ikke liker jul? Trodde da det var et fritt land jeg.. Jeg regner meg ikke som kristen og ha en koselig middag med familien er veldig vanskelig i min familie, så da blir det sånt. mange som har det som meg også. Likevel, hvert år blir vi omtrent "kjeftet" på fordi vi ikke gleder oss. Er det så rart når alle minnene jeg har fra jul er krangling? Fatter ikke hvorfor man begynner med julemas i november uansett, jul er og blir en kristen høytid som faktisk ikke starter før første advent. Skal vi starte påsken en måned før også ;-)? Måtte bare få¨ut litt juleaggresjon her, så nille hadde begynt å sette fram nisser på fredag (eller torsdag?) og da blir det vel bare mer og mer framover. Ser jeg julepynt tenker jeg så klart jul, men jul er ikke noe bra ord for meg. Så unnskyld meg som ikke orker jul fra slutten av oktober til midten av januar. Og nei, det er ikke bare familie som maser og blir sure når jeg ikke er helt i julestemning. Faktisk venner som VET at jeg har splittet familie og at ting ikke alltid er like harmonisk, har rett og slett kjeftet på meg fordi jeg ikke liker jul. Jeg har svart at de får like jul så mye de vil for meg, men nei jeg vil ikke være med og pynte hos dem. Vi kan treffes og gjøre noe annet. Føler at jeg får kjeft fordi jeg ødelegger deres julestemning? Javel? Da har de jo en veldig skjør julestemning da som ikke tåler at jeg sier enkelt at jeg ikke liker jul.. Så tenk litt før dere "maser" på folk rundt dere om jul (sier ikke at dere diskuterer jul her er mas! men om dere er sånne som faktisk ville blitt sure på meg fordi jeg ikke liker jul.) Kos dere framover dere som har noe å kose dere over, og vit at ikke alle har samme følelsene.. ikke la noen "som meg" ødelegge, men ikke ødelegge for "sånne som meg" heller ved å mase/kjefte. Hva godt kommer det ut av det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry om jeg er litt gledesdreper nå.. men det er "sånne som dere" som kanskje trenger å høre dette.. jeg og "gleder" meg veldig til jul. Spesielt dette med at alle maser om at "hvor skal du være hen i år da?" da jeg har familie flere steder i landet, og egentlig ikke vil være noe sted, da det blir krangling uansett. Har før ikke fått noe "valg" det er HVOR jeg vil være ikke om jeg VIL være med noen i det hele tatt. Spesielt gleder jeg meg til alle som kommer til å mase og være sure på meg når jeg sier at jeg har tenkt til å droppe feiringen i år, og være alene. Fordi det er det JEG vil. Fatter ikke hvorfor folk skal bli sure på meg bare fordi jeg ikke liker jul? Trodde da det var et fritt land jeg.. Jeg regner meg ikke som kristen og ha en koselig middag med familien er veldig vanskelig i min familie, så da blir det sånt. mange som har det som meg også. Likevel, hvert år blir vi omtrent "kjeftet" på fordi vi ikke gleder oss. Er det så rart når alle minnene jeg har fra jul er krangling? Fatter ikke hvorfor man begynner med julemas i november uansett, jul er og blir en kristen høytid som faktisk ikke starter før første advent. Skal vi starte påsken en måned før også ;-)? Måtte bare få¨ut litt juleaggresjon her, så nille hadde begynt å sette fram nisser på fredag (eller torsdag?) og da blir det vel bare mer og mer framover. Ser jeg julepynt tenker jeg så klart jul, men jul er ikke noe bra ord for meg. Så unnskyld meg som ikke orker jul fra slutten av oktober til midten av januar. Og nei, det er ikke bare familie som maser og blir sure når jeg ikke er helt i julestemning. Faktisk venner som VET at jeg har splittet familie og at ting ikke alltid er like harmonisk, har rett og slett kjeftet på meg fordi jeg ikke liker jul. Jeg har svart at de får like jul så mye de vil for meg, men nei jeg vil ikke være med og pynte hos dem. Vi kan treffes og gjøre noe annet. Føler at jeg får kjeft fordi jeg ødelegger deres julestemning? Javel? Da har de jo en veldig skjør julestemning da som ikke tåler at jeg sier enkelt at jeg ikke liker jul.. Så tenk litt før dere "maser" på folk rundt dere om jul (sier ikke at dere diskuterer jul her er mas! men om dere er sånne som faktisk ville blitt sure på meg fordi jeg ikke liker jul.) Kos dere framover dere som har noe å kose dere over, og vit at ikke alle har samme følelsene.. ikke la noen "som meg" ødelegge, men ikke ødelegge for "sånne som meg" heller ved å mase/kjefte. Hva godt kommer det ut av det? Jeg likte det innlegget. Jul er blitt helt mareritt pga slike ting. Jeg skal ikke kjøpe presanger, ungene skal hver til sitt og jeg skal sitte på dol julaften slik jeg gjorde det i fjor. Forresten synes jeg å huske at vi hadde det ganske hyggelig her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry om jeg er litt gledesdreper nå.. men det er "sånne som dere" som kanskje trenger å høre dette.. jeg og "gleder" meg veldig til jul. Spesielt dette med at alle maser om at "hvor skal du være hen i år da?" da jeg har familie flere steder i landet, og egentlig ikke vil være noe sted, da det blir krangling uansett. Har før ikke fått noe "valg" det er HVOR jeg vil være ikke om jeg VIL være med noen i det hele tatt. Spesielt gleder jeg meg til alle som kommer til å mase og være sure på meg når jeg sier at jeg har tenkt til å droppe feiringen i år, og være alene. Fordi det er det JEG vil. Fatter ikke hvorfor folk skal bli sure på meg bare fordi jeg ikke liker jul? Trodde da det var et fritt land jeg.. Jeg regner meg ikke som kristen og ha en koselig middag med familien er veldig vanskelig i min familie, så da blir det sånt. mange som har det som meg også. Likevel, hvert år blir vi omtrent "kjeftet" på fordi vi ikke gleder oss. Er det så rart når alle minnene jeg har fra jul er krangling? Fatter ikke hvorfor man begynner med julemas i november uansett, jul er og blir en kristen høytid som faktisk ikke starter før første advent. Skal vi starte påsken en måned før også ;-)? Måtte bare få¨ut litt juleaggresjon her, så nille hadde begynt å sette fram nisser på fredag (eller torsdag?) og da blir det vel bare mer og mer framover. Ser jeg julepynt tenker jeg så klart jul, men jul er ikke noe bra ord for meg. Så unnskyld meg som ikke orker jul fra slutten av oktober til midten av januar. Og nei, det er ikke bare familie som maser og blir sure når jeg ikke er helt i julestemning. Faktisk venner som VET at jeg har splittet familie og at ting ikke alltid er like harmonisk, har rett og slett kjeftet på meg fordi jeg ikke liker jul. Jeg har svart at de får like jul så mye de vil for meg, men nei jeg vil ikke være med og pynte hos dem. Vi kan treffes og gjøre noe annet. Føler at jeg får kjeft fordi jeg ødelegger deres julestemning? Javel? Da har de jo en veldig skjør julestemning da som ikke tåler at jeg sier enkelt at jeg ikke liker jul.. Så tenk litt før dere "maser" på folk rundt dere om jul (sier ikke at dere diskuterer jul her er mas! men om dere er sånne som faktisk ville blitt sure på meg fordi jeg ikke liker jul.) Kos dere framover dere som har noe å kose dere over, og vit at ikke alle har samme følelsene.. ikke la noen "som meg" ødelegge, men ikke ødelegge for "sånne som meg" heller ved å mase/kjefte. Hva godt kommer det ut av det? Det finnes forskjellige måter å like jul på. Noen liker det ikke i det hele tatt. Folk må stå fritt til det. Også å ikke feire jul. Litt kjedelig dersom det er små barn med i bildet som ønsker å feire jul men ikke får lov fordi mamma eller pappa har bestemt noe annet. Ellers er jeg helt enig med deg i at det er alt for tidlig at juletingene blir satt frem i butikkene i midten av oktober. Håper du har noe å glede deg over du også, selv om du ikke gleder deg til jul. Du kan jo glede deg til noen feriedager? Eller er det bare stress og mas? I såfall er det utrolig kjipt for deg/dere. Håper du kan få ei fin høsttid da. Så får vi la være å kjefte hverken den ene eller andre kanten. Folk må få lov å være forskjellige. Ville jo vært utrolig kjipt dersom vi alle var like! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest efoll Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry om jeg er litt gledesdreper nå.. men det er "sånne som dere" som kanskje trenger å høre dette.. jeg og "gleder" meg veldig til jul. Spesielt dette med at alle maser om at "hvor skal du være hen i år da?" da jeg har familie flere steder i landet, og egentlig ikke vil være noe sted, da det blir krangling uansett. Har før ikke fått noe "valg" det er HVOR jeg vil være ikke om jeg VIL være med noen i det hele tatt. Spesielt gleder jeg meg til alle som kommer til å mase og være sure på meg når jeg sier at jeg har tenkt til å droppe feiringen i år, og være alene. Fordi det er det JEG vil. Fatter ikke hvorfor folk skal bli sure på meg bare fordi jeg ikke liker jul? Trodde da det var et fritt land jeg.. Jeg regner meg ikke som kristen og ha en koselig middag med familien er veldig vanskelig i min familie, så da blir det sånt. mange som har det som meg også. Likevel, hvert år blir vi omtrent "kjeftet" på fordi vi ikke gleder oss. Er det så rart når alle minnene jeg har fra jul er krangling? Fatter ikke hvorfor man begynner med julemas i november uansett, jul er og blir en kristen høytid som faktisk ikke starter før første advent. Skal vi starte påsken en måned før også ;-)? Måtte bare få¨ut litt juleaggresjon her, så nille hadde begynt å sette fram nisser på fredag (eller torsdag?) og da blir det vel bare mer og mer framover. Ser jeg julepynt tenker jeg så klart jul, men jul er ikke noe bra ord for meg. Så unnskyld meg som ikke orker jul fra slutten av oktober til midten av januar. Og nei, det er ikke bare familie som maser og blir sure når jeg ikke er helt i julestemning. Faktisk venner som VET at jeg har splittet familie og at ting ikke alltid er like harmonisk, har rett og slett kjeftet på meg fordi jeg ikke liker jul. Jeg har svart at de får like jul så mye de vil for meg, men nei jeg vil ikke være med og pynte hos dem. Vi kan treffes og gjøre noe annet. Føler at jeg får kjeft fordi jeg ødelegger deres julestemning? Javel? Da har de jo en veldig skjør julestemning da som ikke tåler at jeg sier enkelt at jeg ikke liker jul.. Så tenk litt før dere "maser" på folk rundt dere om jul (sier ikke at dere diskuterer jul her er mas! men om dere er sånne som faktisk ville blitt sure på meg fordi jeg ikke liker jul.) Kos dere framover dere som har noe å kose dere over, og vit at ikke alle har samme følelsene.. ikke la noen "som meg" ødelegge, men ikke ødelegge for "sånne som meg" heller ved å mase/kjefte. Hva godt kommer det ut av det? ....men det er vel frivillig å svare på dette/lese innlegget? Du høres veldig bitter ut, og det er sikkert forståelig i og med at du har dårlige opplevelser med jul. Men det er ikke dermed sagt at ikke andre får glede seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har tenkt å pynte i starten av desember i år. Før så var det alltid lille julaften at både pynt og juletre ble ordnet. Jeg har merket meg at jeg er lei av julen allerede 2juledag, da er den liksom over. Så for at det skal være jul i stua en stund så pynter jeg tidligere. Gleder meg til handel, selv og det er dyrt.... Gøy å gi gaver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg likte det innlegget. Jul er blitt helt mareritt pga slike ting. Jeg skal ikke kjøpe presanger, ungene skal hver til sitt og jeg skal sitte på dol julaften slik jeg gjorde det i fjor. Forresten synes jeg å huske at vi hadde det ganske hyggelig her inne. Trist at det blir marertitt. Ungene hver til sitt? Sitte på dol? Høres uvant ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Trist at det blir marertitt. Ungene hver til sitt? Sitte på dol? Høres uvant ut. Ja, den minste skal til faren, eldstemann til kjæresten og dattera mi kommer vel en kjapp tur innom men hun skal jobbe. Og da blir det slik da siden jeg ikke kan være med noen av dem. Dattera mi var her fra sju til halv ti i fjor og skulle ha tidligvakt dagen etter og var sliten. Og av en eller annen grunn kjenner jeg nesten bare folk som bor i fjerde etasje ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen som kan løfte litt? Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, den minste skal til faren, eldstemann til kjæresten og dattera mi kommer vel en kjapp tur innom men hun skal jobbe. Og da blir det slik da siden jeg ikke kan være med noen av dem. Dattera mi var her fra sju til halv ti i fjor og skulle ha tidligvakt dagen etter og var sliten. Og av en eller annen grunn kjenner jeg nesten bare folk som bor i fjerde etasje ) Akkurat på julaften ville jeg heller fått bærehjelp og kommet meg inn hos venner jeg var invitert til i 4. etasje, enn å sitte alene. Med mindre du er avhengig av en kjempetung elektrisk stol eller noe slikt da. Vi kjøpte leilighet mens svigerinnen min var frisk og mobil, så vi er blant de som bor i 4.etg.. Vi skal flytte snart, og velger selvsagt en mer tilgjengelig bolig, men de siste årene har vi båret en del. Hun liker det ikke veldig godt men koser seg mens hun er her, og ikke minst setter vi pris på at alle kan samles hos oss innimellom. Vi er mye hos dem.. Ser ut som vår lobbyvirksomhet skaffer oss heis her vi bor nå, men antageligvis etter at vi har flyttet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Akkurat på julaften ville jeg heller fått bærehjelp og kommet meg inn hos venner jeg var invitert til i 4. etasje, enn å sitte alene. Med mindre du er avhengig av en kjempetung elektrisk stol eller noe slikt da. Vi kjøpte leilighet mens svigerinnen min var frisk og mobil, så vi er blant de som bor i 4.etg.. Vi skal flytte snart, og velger selvsagt en mer tilgjengelig bolig, men de siste årene har vi båret en del. Hun liker det ikke veldig godt men koser seg mens hun er her, og ikke minst setter vi pris på at alle kan samles hos oss innimellom. Vi er mye hos dem.. Ser ut som vår lobbyvirksomhet skaffer oss heis her vi bor nå, men antageligvis etter at vi har flyttet.. Men jeg har ikke familie heller bortsett fra ungene mine og jul er en familiegreie så det er lite å gjøre med det. Så både det ene og det andre blir for mye for folk. Så jeg synes faktisk ikke folk behøver å snakke om jul før det nærmer seg, det er helt unødvendig å starte i oktober. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen som kan.. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Men jeg har ikke familie heller bortsett fra ungene mine og jul er en familiegreie så det er lite å gjøre med det. Så både det ene og det andre blir for mye for folk. Så jeg synes faktisk ikke folk behøver å snakke om jul før det nærmer seg, det er helt unødvendig å starte i oktober. Det siste er jeg ihvertfall enig i, jeg begynner ikke med juleplanleggingen ennå .. :-) At noen høytider skal være kun for familien, håper jeg forsvinner, jeg har sett at de unge i dag lettere går på tvers av dette, og velger å være sammen med venner, eller kanskje aller best: en blanding av familie og venner på slike dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2328730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 sorry om jeg er litt gledesdreper nå.. men det er "sånne som dere" som kanskje trenger å høre dette.. jeg og "gleder" meg veldig til jul. Spesielt dette med at alle maser om at "hvor skal du være hen i år da?" da jeg har familie flere steder i landet, og egentlig ikke vil være noe sted, da det blir krangling uansett. Har før ikke fått noe "valg" det er HVOR jeg vil være ikke om jeg VIL være med noen i det hele tatt. Spesielt gleder jeg meg til alle som kommer til å mase og være sure på meg når jeg sier at jeg har tenkt til å droppe feiringen i år, og være alene. Fordi det er det JEG vil. Fatter ikke hvorfor folk skal bli sure på meg bare fordi jeg ikke liker jul? Trodde da det var et fritt land jeg.. Jeg regner meg ikke som kristen og ha en koselig middag med familien er veldig vanskelig i min familie, så da blir det sånt. mange som har det som meg også. Likevel, hvert år blir vi omtrent "kjeftet" på fordi vi ikke gleder oss. Er det så rart når alle minnene jeg har fra jul er krangling? Fatter ikke hvorfor man begynner med julemas i november uansett, jul er og blir en kristen høytid som faktisk ikke starter før første advent. Skal vi starte påsken en måned før også ;-)? Måtte bare få¨ut litt juleaggresjon her, så nille hadde begynt å sette fram nisser på fredag (eller torsdag?) og da blir det vel bare mer og mer framover. Ser jeg julepynt tenker jeg så klart jul, men jul er ikke noe bra ord for meg. Så unnskyld meg som ikke orker jul fra slutten av oktober til midten av januar. Og nei, det er ikke bare familie som maser og blir sure når jeg ikke er helt i julestemning. Faktisk venner som VET at jeg har splittet familie og at ting ikke alltid er like harmonisk, har rett og slett kjeftet på meg fordi jeg ikke liker jul. Jeg har svart at de får like jul så mye de vil for meg, men nei jeg vil ikke være med og pynte hos dem. Vi kan treffes og gjøre noe annet. Føler at jeg får kjeft fordi jeg ødelegger deres julestemning? Javel? Da har de jo en veldig skjør julestemning da som ikke tåler at jeg sier enkelt at jeg ikke liker jul.. Så tenk litt før dere "maser" på folk rundt dere om jul (sier ikke at dere diskuterer jul her er mas! men om dere er sånne som faktisk ville blitt sure på meg fordi jeg ikke liker jul.) Kos dere framover dere som har noe å kose dere over, og vit at ikke alle har samme følelsene.. ikke la noen "som meg" ødelegge, men ikke ødelegge for "sånne som meg" heller ved å mase/kjefte. Hva godt kommer det ut av det? Nå er du jo på småbarnsforum, og de fleste som har småbarn vil gjerne gjøre julen til en koselig tid for barna så de slipper å få traumatiske juleopplevelser som du (og jeg og flere andre) har. Jeg gleder meg også til jul, ikke så mye for min egen del, men for ungene på 5 og 8 år. -og jeg gleder meg til å skape en koselig adventstid for dem i desember. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2329235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg gleder meg også til jul, men for meg starter julen først den 23. desember, og det blir ikke pyntet til jul før den tid. Dvs. jeg har riktignok adventsstjerne og krans i adventstiden. Jeg synes det er trist at butikkene allerede pynter til jul, og trist at man er lei av jula før julaften. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2329500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg gleder meg også til jul, men for meg starter julen først den 23. desember, og det blir ikke pyntet til jul før den tid. Dvs. jeg har riktignok adventsstjerne og krans i adventstiden. Jeg synes det er trist at butikkene allerede pynter til jul, og trist at man er lei av jula før julaften. Enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290041-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-jul/#findComment-2329520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.