Gå til innhold

kan man trenes til å synge "rent"?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Tja...Det er faktisk ganske mange som utøver musikk profesjonellt som etter mitt syn burde hatt livstidsforbud på å ha noe som helst med musikk å gjøre, men det er en annen diskusjon...

Når det gjelder det andre så kan du bare legge det bak deg, men det eg skreiv til deg var udelt positivt ment!

*S*

Jeg gidder ikke forsøke stoppe noen! Musikk i mine ører kan være dritt i dine...!

Vet ikke om jeg skal takke deg eller klemme deg ihjel, for positiv respons her skal man lete lenge etter... Takk!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

4

• morsan

3

• PieLill

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Helt enig med deg i alt du skriver.

Men som du jo alt har funnet ut så har eg klippetro på att det meste kan læres, om en bare vil det sterkt nok.

Og utgangspunktet for diskusjonen var jo overskriften i tråden!? :)

Jeg tror ikke at alle kan lære å synge rent. Har truffet folk som man ikke en gang klarer å gjenkjenne melodien de forsøker seg på om de synger sammen med andre...

Og for noen krever en minimal forbedring en så stor innsats at det ikke er verdt det.

Jeg oppfatta sjøstjernas spørsmål både spesifikt og generelt.

Nei, alle kan ikke lære å synge rent. Men om sjøstjernas barn er blant de få har jeg selvsagt ikke noe grunnlag for å mene noe om.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...