Gå til innhold

Aldersgrense i garderober

Anbefalte innlegg

Sønnen min ville ikke være med i damegarderoben lenger da han hadde begynt på skolen.

Så han har vært alene i herregarderoben flere ganger. Det verste som har skjedd hittil, er at han glemte en sjampoflaske. Men jeg har lavt hysterinivå når det gjelder risiko for de fleste ting - og han er advart mot Lommemannen.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• Lillemus

5

• Bookworm

2

• multippel

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg haddde ikke sendt minstemann på 11 år alene i herregarderoben nei. Da hadde det ikke blitt noe svømming på ham.

11?!??! Du tar ikke med deg en 11-åring i damegarderoben? Stakkers han, og stakkars eventuelle klassevenninner. Skikkelig kult å komme på skolen igjen etterpå!

11?!??! Du tar ikke med deg en 11-åring i damegarderoben? Stakkers han, og stakkars eventuelle klassevenninner. Skikkelig kult å komme på skolen igjen etterpå!

Jeg går ikke på offentlig bad jeg så han går med faren sin i en liten by et par timer fra Oslo. Varmtvannsbassenget her i bydelen er tomt og der er kun en garderobe og den er felles ;o)

Jeg går ikke på offentlig bad jeg så han går med faren sin i en liten by et par timer fra Oslo. Varmtvannsbassenget her i bydelen er tomt og der er kun en garderobe og den er felles ;o)

Jojo, hadde du sagt det, så hadde jeg kanskje ikke reagert. Ut fra svaret ditt forsto jeg det som om at du ikke lot ham gå alene i herregarderoben, og derfor var med det - siden det var det diskusjonen dreide seg om:-) Beklager misforståelsen...

Jojo, hadde du sagt det, så hadde jeg kanskje ikke reagert. Ut fra svaret ditt forsto jeg det som om at du ikke lot ham gå alene i herregarderoben, og derfor var med det - siden det var det diskusjonen dreide seg om:-) Beklager misforståelsen...

Men jeg hadde ikke sluppet han alene inn i herregarderoben. Han er søt, snill, barnslig og godtroende og kunne lett latt seg lure.

Gjest Tror jeg tralalala

Jeg er helt enig med deg. Jeg har ikke inntrykk av at det er mange fedre som ikke tør sende sin 8-9 år gamle jente i damegarderoben. Mange mødre har vel litt å lære der.

I en viss alder må man kanskje droppe å dra til svømmehallen med barna, kjedelig, men slik er det. Med dess mer selvstendige de er, dess raskere er de i garderoben, og mindre sjans for at noe skummelt skal skje.

Om man er veldig redd for pedefile på offentlige garderober og toaletter bør man bli med barna til de er 13-14 år minst, og _det_ håper jeg å slippe å oppleve. Gutter i tidlig pubertet er mer "populære" enn de som er yngre har jeg hørt.

Annonse

Gjest det er en grunn for deling av menn og damer!

Tilog med min 4.5 årige jente reagerer når gutter er i garderoben. Når det er gutter på samme alder som henne så sier hun rett ut at det er en gutt i garderoben og her skal det bare være jenter. Dermed basta. Jeg har hittil dysset det ned med at det er små gutter som ikke kan være alene og hun har til nød gått med på det. Enn så lenge.

Min 9 åring hadde protestert vilt om det hadde vært gutter fra skolen som hadde gått der med mora si. Så jeg sier at 1.klasse må være deadline på deling av garderobe.

Så får guttene heller vente noen år hvis ikke far eller et annet familiemedlem eller kamerat kan følge. Det samme gjelder jenter i guttegarderoben.

Jeg har enda ikke sett noen gutter i skolealder i jentegarderoben på vår svømmehall, og hvis den dagen kommer så vil jeg si ifra til mora om at dette liker vi ikke. Mine jenter har fortrinnsrett i jentegarderoben.

Og her inne på tråden er det flere som er helt hysteriske på dette med pedofile. Slike mennesker finner man overalt og skoleveien er like farlig å ferdes på. Det er mange som går alene både til og fra skolen fra de er veldig små og pedofile kan like gjerne hoppe fram fra en gjemmeplass og prøve seg på et barn.

I en svømmehall er det alltid mange menn som vil befinne seg i en garderober samtidig. Og siden mange av dem er familiefedre så ville de jo selvsagt grepet inn hvis de så noe mystisk. Så mye tiltro må vi ha til alle pappaene i disse likestillingstidene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...