Gå til innhold

skremt av utvekslingshemmede(kanskje feil skreve

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig enig. Jeg ble meget betenkt da jeg var på skolen i et allmøte før de bytta navn fra klasse til gruppe osv.

En av ordene de brukte var at skolen skulle bli en kunnskapsbedrift! Jeg tenkte over dette at man plutselig begynte å bruke økonomiske termer om noe slikt som skole.

Det der med grupper isteden for klasser ble jo ingen annen forskjell enn å bytte ord. Det som var tanken bak hadde ingen skoler hverken råd eller plass til.

Men noen må man jo som en hvilken som helst yrkesgruppe gjøre for å opprettholde illusjonen om hvor spesiellet og fantastike man er....

;-)

mvh

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

30

• PieLill

21

• frosken

19

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Men noen må man jo som en hvilken som helst yrkesgruppe gjøre for å opprettholde illusjonen om hvor spesiellet og fantastike man er....

;-)

mvh

hei:-)

Nå svarer jeg deg for å finne ut hva du svrte meg på:-) Hele tråden er farget og jeg orker ikke å lete så masse:-)

Nå får vi se....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...