Gå til innhold

Felles julepresant til gutter 3-11 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest labyrinth

Et spill?

Det bør være litt tidløst og solid, slik at det er gøy om noen år for minstemann.

Brio Labyrinth er jo en klasiker, den enkleste platen passer for de minste, den vanskligste er jo vanskelig for voksne også.

Du vet sikkert hvilken jeg mener, men her er et bilde uansett:

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=30-034000

Eller et brettspill til hele familien, så får minstemann være på lag med pappaen eller noe slikt.

Et spill, kanskje?

Men med det store alders-spennet tror jeg at jeg ville valgt en liten ting til hver. Både spill, leker og bøker/lydbøker er vanskelig å kombinere for en en 3-åring og en 11-åring...

Begynte å sette opp en handleliste for julepresanger, og da ble det MANGE presanger. Tenkte derfor å prøve å slå sammen noen:-)

Et spill?

Det bør være litt tidløst og solid, slik at det er gøy om noen år for minstemann.

Brio Labyrinth er jo en klasiker, den enkleste platen passer for de minste, den vanskligste er jo vanskelig for voksne også.

Du vet sikkert hvilken jeg mener, men her er et bilde uansett:

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=30-034000

Eller et brettspill til hele familien, så får minstemann være på lag med pappaen eller noe slikt.

De har dette spillet. Men godt forslag:-) Får høre om de f.eks. har Monopol. Det er jo klassisk, og artig for de fleste. Minstemann får heller spille sammen med en annen i starten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...