Gå til innhold

Men hva med gutter og hull i øret?

Anbefalte innlegg

Min mor la seg svært lite opp i hvordan vi ønsket å stelle oss eller være på håret osv. Det var vår egen sak liksom. Jeg syns det var fint. Jeg ble ordentlig overrasket da jeg forsto at det var alminnelig at mødrene bestemte hvordan ungene skulle se ut. Nå må jeg legge til at ingen av oss valgte å se helt fryktelig rare ut heller da. Jeg har satt foten ned for mine barn hvis jeg syns særlig min yngste sønn bestemmer seg for å ta på seg noe rart. Han er typen til å gå med turban på skolen:-) Det får han ikke lov til. Jeg ville ikke nektet mine sønner å få hull i øret. men jeg har nektet mine barn piercing andre steder på kroppen til de er 16 år. Da kan de bestemme selv.

Jeg fikk også ganske mye frihet i forhold til hvordan jeg ville se ut og kle meg - så lenge jeg var ren og ellers oppførte meg som folk. ;o)

Husker mamma gremmet seg noe forferdelig da jeg som 16-åring piercet nesa (og dette var way back på slutten av åttitallet, da sånt slett ikke var dagligdags), men hun nektet meg det ikke.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

14

• PieLill

7

• morsan

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Kommer kanskje litt an på hvor man bor? Her på østsiden av storoslo er det i hvert fall ofte å se fremdeles. Men ikke i alle ungdomsgrupper, altså.

Ja, jeg har ikke peiling, men mener å ha lest det i en eller annen nettavis, og da relatert til det mer kostbare bling-skiktet i Hollywood! ;-)

Særlig sånn 'løsgebiss' med diamanter er litt... eh... fräscht...

Ja, jeg har ikke peiling, men mener å ha lest det i en eller annen nettavis, og da relatert til det mer kostbare bling-skiktet i Hollywood! ;-)

Særlig sånn 'løsgebiss' med diamanter er litt... eh... fräscht...

Åh, sånn tannreguleringsbling (som vel heter noe sånt som "grill" ) er virkelig noe av det mest ulekre som noensinne er produsert og solgt til et levende menneske!

http://www.mrbling.com/

Det har jeg heldigvis ikke sett på noen her i området vårt. *grøsser*

Jeg fikk også ganske mye frihet i forhold til hvordan jeg ville se ut og kle meg - så lenge jeg var ren og ellers oppførte meg som folk. ;o)

Husker mamma gremmet seg noe forferdelig da jeg som 16-åring piercet nesa (og dette var way back på slutten av åttitallet, da sånt slett ikke var dagligdags), men hun nektet meg det ikke.

Hehe jeg barberte hodet mitt som 15 åring, og det var ganske uvanlig på 80 tallet det også. Ingen reaksjon fra min mor. Kanskje hadde hun gitt opp? Hun hadde jo 8 barn:-)

Annonse

Den type gutter som ønsker hull i øret... Hva trodde du?

Hehe, når du skrier det sånn som du gjorde, ser det da vitterlig ut som du mener at gutter som ønsker seg hull i øret er av en viss type - altså implisert at det følger med en del trekk. Og da ble jeg selvfølgelig nysgjerrig på hva slags typer du mente de var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...