Gå til innhold

Åååå, så stolt av 7-åringen

Anbefalte innlegg

Gjest litt flau over å skryte, jeg...

Jenta mi har byttet skole i høst, og har funnet seg vel til rette. Men det er ei jente hun har hatt store problemer med, fordi hun rett og slett ikke har likt henne. Denne jenta er veldig spesiell, og ser spesiell ut, så jeg skjønner hva datteren min reagerer på.

Jeg har sagt til jenta mi at det er greit å føle det som hun gjør, men hun skal uansett oppføre seg skikkelig og leke med denne jenta når det er naturlig. Også gav jeg henne en oppgave: "Let etter NOE som er bra eller fint ved denne jenta - jeg er helt sikker på at hun har noen gode sider, for det har alle."

Og i dag kom 7-åringen hjem og sa:" Du hadde rett, du, mamma, XX ER faktisk hyggelig hun, og det hadde jeg ikke funnet ut om du ikke hadde gitt meg den oppgaven" :)

Jeg blir så glad hver gang våre ørsmå forsøk på å barneoppdragelse "går inn", også er jeg stolt av den store, lille, flotte 7-åringen min!!

Fortsetter under...

:-) Også kan du være litt stolt over deg selv også! Jeg tror foreldre kan påvirke en masse i forhold til hvordan barn etterhvert ressonnerer i forhold til andre barn. Tror nok at om du hadde f.eks støttet henne i opplevelsene og ikke kommet med korreksjonene så hadde kanskje ikke dette skjedd.:-)

Annonse

Gjest litt flau over å skryte, jeg...

Det var en fantastisk flott oppgave du ga dattera di! All respekt til deg for det!

Og nå angrer du vel litt på at du ikke sto frem med riktig nick?? ;-)

''Og nå angrer du vel litt på at du ikke sto frem med riktig nick?? ;-)''

Bittelitt :)

Uansett veldig koselig med så hyggelige tilbakemeldinger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...