Gå til innhold

Ønsker seg bilbane og gravemaskin

Anbefalte innlegg

Henger meg på forrige tråd og spør om gode råd til julgavekjøp - best å være ute i god tid :)

4 1/2 - årngen ønsker seg som sagt bilbane. Husker en type fra min egen barndom der man kjørte i et slags åttetall. Problemet var jo at bilene falt av i svingene, men det gjorde det jo mer spennende også da. Ser at det finnes noen med loop også. Så da trenger jeg råd fra noen med erfaring.

I tillegg ønsker poden seg gravemaskin, kanskje en man kan bevege skuffen på?

Håper noen gidder å svare meg - kjedelig å gå i mange butikker for å lete etter den rette varianten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290264-%C3%B8nsker-seg-bilbane-og-gravemaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en annen type bilbane kalt flexitrax. Den kan bygges ut og ha ulike typer styring på bilene (vi har infrarød styring). Var veldig populær i starten, men så er det det med å ha batteri i bilene til enhver tid da...sukk. Bilene var superspreke i starten, men jeg innbiller meg at de har mistet futten litt. Det er ikke mulig å lage loop, men det er med diverse hinder... vi har både flexitrax rally og dinosaur, så det blir en lang bane med mange "hinder". En annen ulempe er at de bråker endel, mest fordi bilene kjører på plast, tror jeg (men litt bråk må man kanskje tåle uansett når man skal ha bilbane???

Toys'r'us har hatt tilbud på noen startpakker innen flexitrax tidligere, så kan man kjøpe til mer etterhvert. Vi har imidlertid konkludert med at vi ikke kjøper mer, fordi det brukes relativt sjelden.

Gjest annlovinda

Sønnen vår har Scalectrix (tror jeg den heter) bilbane. Den brukte mannen min i sin barndom, så det er holdbart iallefall. Vi har kjøpt noen ekstra biler og ekstra svinger og slikt da. Men den er vi iallefall veldig fornøyd med. Den er også veldig populær blant lekekameratene til gutten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...