Gjest labolina Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hva sier dere til disse forskningsresultatene? http://www.dinside.no/php/art.php?id=495423 Hadde det bare vært sånn at vi ikke-røykere ikke fikk hengepupper, men det er ikke erfaringen min... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 *Ser nedover seg selv* Jeg røyker ikke, men ikke f*** om det strutter av den grunn! ;o) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 *Ser nedover seg selv* Jeg røyker ikke, men ikke f*** om det strutter av den grunn! ;o) Hihi, samme her ;-) 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg har aldri røykt - har ammet 2 barn og puppene er like fine som før. Men det tok noen mnd etter ammeslutt før de ble det. Men de er ikke kjempestore ca B cup? 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 *Ser nedover seg selv* Jeg røyker ikke, men ikke f*** om det strutter av den grunn! ;o) Hvis jeg ser nedover meg selv NÅ, så strutter det så fint så! ;-) Man har da vett på å kjøpe seg en skikkelig god BH!!! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hvis jeg ser nedover meg selv NÅ, så strutter det så fint så! ;-) Man har da vett på å kjøpe seg en skikkelig god BH!!! ;-) *Hehe* Ja, _med_ bh på ja! ) Men i dusjen f.eks... *Sukk* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 *Hehe* Ja, _med_ bh på ja! ) Men i dusjen f.eks... *Sukk* Da får du bare late som ingenting og synge 'singing in the rain' for full guffe:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Da får du bare late som ingenting og synge 'singing in the rain' for full guffe:-) *Hehe* Ingen har nå klaget på puppene mine så langt. Men som en venninne av meg sier - det eneste som er langt og smalt på meg er puppene! ;-D 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 *Hehe* Ingen har nå klaget på puppene mine så langt. Men som en venninne av meg sier - det eneste som er langt og smalt på meg er puppene! ;-D *he he* Jeg kan ikke 'skryte' av det samme, heldigvis - står ikke sååå dårlig til (ennå)...;-) 0 Siter
PieLill Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Det sterkeste argumentet noen sinne mot røyking. ;-) mvh 0 Siter
Linnea78 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Det har seg sånn at jeg er ikke -røyker. Har ammet ei frøken i nesten to år. Men puppene mine strutter som bare de de ;-) Kan muligens ha noe med at jeg er 25 uker på vei da. Men hadde ikke hengepupper mellom amming og graviditet heller. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Det har seg sånn at jeg er ikke -røyker. Har ammet ei frøken i nesten to år. Men puppene mine strutter som bare de de ;-) Kan muligens ha noe med at jeg er 25 uker på vei da. Men hadde ikke hengepupper mellom amming og graviditet heller. Du gir håp til oss andre kommende mødre. :-) Ikke at hengepupper er det verste som kan skje da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hmmm, må bare si meg enig i at hengepuppene nok kommer uansett om man røyker eller ikke. Eller kanskje det var det ene draget jeg prøvde på når jeg var 8 som nå har gjort kål på struttepuppene mine 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hmmm, må bare si meg enig i at hengepuppene nok kommer uansett om man røyker eller ikke. Eller kanskje det var det ene draget jeg prøvde på når jeg var 8 som nå har gjort kål på struttepuppene mine ÅTTE år???!!! *sjokkert* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 ÅTTE år???!!! *sjokkert* Ja, du kan så si. Nabojenta og jeg stjal med oss 2 sigaretter og en fyrstikk eske fra mor. Gikk bak en steinur og skulle prøve å røyke. For mitt vedkommende ble det aldri mer. Hun begynte da hun var 18, men aldri noe mellom der. Fyttigrisen noe så utrolig vondt. Fatter og begriper ikke at noen klarer å begynne i det hele tatt, jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.