Gå til innhold

Hva koster regulering?

Anbefalte innlegg

Gjest ny reggis

Sønnen i huset har fått regulering og jeg lurer på om noen har peiling på hva dette koster?

Han har på de øverste tennene i munnen.

Det er vel slik at tannlegen sender ett skjema til trygdekontoret og de finner ut hva vi får dekket?? Tar det lang tid før vi får regning i posten tro?

Hva betalte dere for regulering?

Greit å vite sånn ca hva vi kan vente oss...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290286-hva-koster-regulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest koster litt ja

mener vi fikk et skriv fra trygdekontoret, hvor kjeveortopeden hadde søkt om behandling for vårt barn. her sto det hva behandlingen var regnet til å koste og hvor mye vi fikk dekket.mener vi fikk dette før barnet begynte selve behandlingen. hos oss har det ene barnet ganske stor "feil" *+ at vi har to som går til beh, så her får vi dekket 90%, den andre får 45% dekket. vi får regning fra tannlegen, da er det vi får dekket trukket av og vi betaler det som overstiger dette.

Gjest annlovinda

Datteren min er nesten ferdig med reguleringen sin nå, jeg er iallefall ferdig med å betale alle regningene. Hennes regulering kom på ca 26000,- Hun har regulering både oppe og nede. Da er også timen på første konsultasjon med i prisen, der det ble avgjort at hun skulle få regulering.

Vi har fått dekket 40% av utgiftene våre. Vi har måttet betale fullt ut, også sendt inn til trygdekontoret og fått tilbake derfra. Vi har da fått fakturaer fra tannlegen som forfaller ver 3. måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...