Gå til innhold

Kan noe av dette gi mer angst?

Anbefalte innlegg

Litt dumt spørsmål, men jeg må spørre alikevel.. Kan noe av dette gi mer angst? Røyking? (jeg vil gjerne slutte å røyke med psykologen sier at tiden passer ikke nå..) Hva m cola? Drikker ikke kaffe.. Hva m varer m mye sukker? Jeg bare lurer. For noen ganger øker pulsen min ved inntak av diverse varer. Jeg drikker ikke alkohol, bruker heller ingen form for rusmiddel.

Huff, føler meg litt teit nå.. Men måtte bare spørre:0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290392-kan-noe-av-dette-gi-mer-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personer med angst vil har stor nytte av å slutte med røyk samt begrense inntaket av drikker som inneholder koffein slik som kaffe, cola og te.

Tusen mange takk for svar:).. Er ganske fersk m dette, og ønsker å klare å vinne over angsten min. Som desverre har tatt litt overhånd de siste mnd. Jeg har begynt å lese en bok som heter trange rom og åpne plasser. Synes den virker ok. Burde jeg kutte ut cola og trappe ned på røykingen? Jeg røyker 5-10 sigaretter om dagen. Har slitt m avhengighet m cola. Drikker ikke te. Evt, hvor mye cola kan jeg drikke uten det virker på angsten?

Beklager at jeg spør så dumt, men vil gjøre alt jeg kan for å komme meg på beina igjen:)

Sarah Elizabeth

Jeg får kjempemye angst av cola. Har helt sluttet å drikke det for jeg orker ikke pga angsten jeg får etterpå. Får hjerteklapp og tror jeg skal besvime.

Nå tror jeg kanskje jeg er litt ekstra følsom når det gjelder koffein da. Kaffe får jeg så angst av at jeg kaster opp.

Gjest megogmeg

Tusen mange takk for svar:).. Er ganske fersk m dette, og ønsker å klare å vinne over angsten min. Som desverre har tatt litt overhånd de siste mnd. Jeg har begynt å lese en bok som heter trange rom og åpne plasser. Synes den virker ok. Burde jeg kutte ut cola og trappe ned på røykingen? Jeg røyker 5-10 sigaretter om dagen. Har slitt m avhengighet m cola. Drikker ikke te. Evt, hvor mye cola kan jeg drikke uten det virker på angsten?

Beklager at jeg spør så dumt, men vil gjøre alt jeg kan for å komme meg på beina igjen:)

Du har jo fått svaret. Du vil ha nytte av og slutte og røyke, drikke cola kaffe og te. Du vil gjøre alt sier du for og bli bedre. Dette som er nevnt for deg er noen av tingene.

Ingen kan vel svare deg på hvor stort inntak av cola akkurat du kan ha for ikke og oppleve økt angst.

Nå er det enkelt og si at man er villig til og gjøre alt i praksis nær sagt umulig. Så ta tak der du klarer.

Selv sluttet jeg med cola for 8 mnd siden, det hadde jeg jaggu ikke trodd skulle være så overraskende enkelt :)

Røyken hmmmm, jobber med saken. Jeg vil, jeg vil, men tydeligvis ikke nok enda :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...