Gå til innhold

aktiviteter for småbarn i barnehage.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mamma til 2 gutter

1 stk hvit veggflis

Tusjer i ønsket farge (tror de må kunne brennes)

1 stk barn

legges i ovn for fastbrenning(altså flisa=)

4 gummiknotter som festes under når flisa er ferdigbrent

og vips har man noe middagskasserollen kan stå på=)

Barn i den alderen er jo gjerne med på matlaging. Hva med selvbakte kaker eller selvlagd syltetøy? Og hvem ville ikke bli glad for å få hjem litt julebakst etterhvert...

He-he, jeg skulle si "helst ikke noe spiselig". Jeg har alltid vært skeptisk til mat de hadde med hjem fra barnehagen. Barn i den alderen har et veldig romslig forhold til renslighet, hvem vet hvor fingrene var før de kom i maten!

mvh

Annonse

Gjest rullekanin

He-he, jeg skulle si "helst ikke noe spiselig". Jeg har alltid vært skeptisk til mat de hadde med hjem fra barnehagen. Barn i den alderen har et veldig romslig forhold til renslighet, hvem vet hvor fingrene var før de kom i maten!

mvh

Haha, jeg tenkte det samme... Blir nesten kvalm av tanken på å spise noe alle barna har vært med å laget i bhg;o)

Haha, jeg tenkte det samme... Blir nesten kvalm av tanken på å spise noe alle barna har vært med å laget i bhg;o)

Men når det er noe som er stekt/kokt er jo ikke bakteriene farlige, og jeg tror ikke akkurat at de små får putte oppi alt mulig i deigen... :-) De jobber jo under tilsyn.

Men når det er noe som er stekt/kokt er jo ikke bakteriene farlige, og jeg tror ikke akkurat at de små får putte oppi alt mulig i deigen... :-) De jobber jo under tilsyn.

Ja, det at det er stekt/kokt er jo det som har trøstet meg når jeg har spist det... For en har jo ikke noe valg:det må spises! Men jeg synes ikke det er noe særlig fristende, og ville helst ha sluppet! Vil defor ikke OPPFORDRE andre til å gjøre sånne aktivteter med så små barn!

mvh

Ja, det at det er stekt/kokt er jo det som har trøstet meg når jeg har spist det... For en har jo ikke noe valg:det må spises! Men jeg synes ikke det er noe særlig fristende, og ville helst ha sluppet! Vil defor ikke OPPFORDRE andre til å gjøre sånne aktivteter med så små barn!

mvh

Jeg ser helt klart poenget ditt, men jeg synes ikke dette er noe stort problem. Derimot sliter jeg veldig med svigermors matlagingsmåte, der det slikkes på fingre og smakes på mat med røresleiver - og hvor håndvask ikke synes å være noe særlig poeng... Da må jeg veldig hardt tenke på at dette blir kokt/stekt.

USJ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...