Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på julegaver????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen forslag

Ja, men jeg synes det er for tidlig å tenke på jul alikevel. ;-)

Hva med å gi henne en veske, cd, lydbok, bok, sjal, dyne- og putetrekk, såper, håndkle med brodert navn på, strømpebukse, genser, matboks, tegnesaker, klokkeradio.

punky brewster

Ja, er selv begynt å tenke på julegaver og har allerede flere i boks. Jentungen min fikk for to år siden buzz i julegave, hun var da åtte og vi hadde mye kos med den hele jula. Dette var music quiz, hun har i ettertid også fått the big quiz, men den falt ikke like mye i smak. De har jo også en junior buzz med enklere spørsmål, men den har vi ikke prøvd.

Singstar er også populært til tider her i huset, og en periode var det eye toy 2. Det derimot som var bortkastet var et spill jeg fikk anbefalt til jul i fjor, "Lemmings" det likte hun ikke, så det var 500 kr rett i vasken:)

Andre julegavetips er dataspill, et sims spill eller flåklypa spillet, de har falt i god smak her i huset.

Ellers så syns jeg jo også brettspill er koselig, kjøper alltid et nytt til jul, syns det er koselig familieaktivitet.

Joda, har begynt med julepresanger. Kjøpte et par i dag. Min 8-åring får et rosa Nintendo DS. Spill fra besteforeldrene.

Har også kjøpt ski til gubbens guttunge, et smykke til tanteungen, og noen bøker til ungene til ei venninne. Så jeg føler at jeg er godt i gang.

Gjest Nå er det jul igjen

Ja, er selv begynt å tenke på julegaver og har allerede flere i boks. Jentungen min fikk for to år siden buzz i julegave, hun var da åtte og vi hadde mye kos med den hele jula. Dette var music quiz, hun har i ettertid også fått the big quiz, men den falt ikke like mye i smak. De har jo også en junior buzz med enklere spørsmål, men den har vi ikke prøvd.

Singstar er også populært til tider her i huset, og en periode var det eye toy 2. Det derimot som var bortkastet var et spill jeg fikk anbefalt til jul i fjor, "Lemmings" det likte hun ikke, så det var 500 kr rett i vasken:)

Andre julegavetips er dataspill, et sims spill eller flåklypa spillet, de har falt i god smak her i huset.

Ellers så syns jeg jo også brettspill er koselig, kjøper alltid et nytt til jul, syns det er koselig familieaktivitet.

Vi har tenkt litt på junior buzz - tror den passer best for henne.

Hun ønsker seg jo alt - mye dilldall så det kan jo være greit å gi noe som dette for det vil bli brukt.

Brettspill blir det garantert under juletreet også.

Takk for alle svar!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...