Gå til innhold

6 mnd siden godkjenning:)

Anbefalte innlegg

Tenk, det har allerede gått 6 mnd siden vi ble godkjent for barn nr to. Det er nesten fælt å si at tiden har gått fort, men det har den.

Når en dag er over, er vi en dag nærmere barnet vårt, og jeg bare rågleder meg til tildelingstelefonen som kommer - en dag.

Hvordan er det med dere andre som ligger i ventedvale - er dere utålmodige? Hva gjør dere i ventetiden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290456-6-mnd-siden-godkjenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg surfer alt for mye på nettet etter info som jeg egentlig vet fra før.....Ellers så prøver jeg å leve så normalt som mulig, og når en allerede har barn, så flyr tiden av seg selv. Likevel, må jeg innrømme, at etterhvert som ventetiden går så blir jeg mer og mer utålmodig. Ikke minst merker jeg det på motivasjonen i forhold til jobb og studier. men som du sier:" for hver dag som går er det en dag nærmere målet", og det vet jeg at stemmer. Jeg er ikke flink til å forberede barnerom, gå på språkkurs osv, men jeg leser mye om barn og barns utvikling. Og jeg er aktiv i forskjellig adoptiv sammenheng.

Nå er det sanrt jul også.....

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...