Gå til innhold

En skremmende opplevelse

Anbefalte innlegg

Huff for en fæl opplevelse!

For en stund siden klarte jeg å låse bilen med nøklene inni. Tror at jeg må ha kommet borti låseknappen uten at jeg merka det, så når jeg la veska mi med nøkler, mobil og lommebok inni bilen og lukka igjen døra så var den låst.. Takk og lov hadde jeg ikke satt inn lillemor enda!! Har tenkt på det flere ganger etterpå med en liten skrekk i meg, at så fort gjort det kunne ha vært at hun ble satt inni bilen først..

Så pass på dere som har sånn låseknapp som man trykker på, ha alltid nøklene i lommen når du lukker igjen bildøren med barnet inni bilen!!

Ja, det hadde vært ille om barnet ditt hadde vært inne i bilen. Vi må være påpasselig med sånt :)

Fortsetter under...

Det er en grei vane å ha en nøkkel ute :)

Ikke hos en nabo eller noe - men gjemt et sted slik at om noen finner den skjønner de ikke at den er til din leilighet, men likevel sånn at du finner den om du blir utelåst.

God idè. Eksen så strengt på meg etterpå og sa: "NÅ skaffer du ekstranøkler!" :P

Det hørtes fælt ut. Godt du har en eks uten høydeskrekk. Smekklåser er en dårlig oppfinnelse. Jeg klarte å låse ute en 1-åring en gang i kulda. Det var meningen vi skulle ut i et halvt minutt.

Eksen har høydeskrekk, så han var litt av en helt i dag :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...