Gå til innhold

Juleevangeliet, på barns vis

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til julejenta

Jenta vår, som er 7, har i år virkelig begynt å spørre og gruble på hvorfor vi egentlig feirer jul. Det er så rart det der jeg blir så fasinert jeg når de plutselig begynner å spørre om ting. Tydelig at de tenker mye. Vi har masse julebøker, men liksom ingen med juleevangeliet i.Er mer nisser hos oss, liksom, i julebøkene. Vi har en barnebibel, som vi så i i går, men hun ville vite MER. Jammen, hvordan så de ut de som ikke ville slippe de inn. Jammen, hvorfor måtte de bo i en stall osv osv. Jeg forteller og forklarer, men hun er opphengt i det visuelle - hun vil SE. Har dere et godt tips på barnebok med fine tegninger/bilder? Tenkte jeg skulle bestille en bok på nettet, som kan være en gave i adventskalenderen en lørdag eller søndag i desember.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290539-juleevangeliet-p%C3%A5-barns-vis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...