Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

35

• Lillemus

7

• PieLill

7

• Persille1365381127

7

Gjest Shira :o)

Nei, eg kom rett inn (tror eg).

Scrolla nedover og klikka inn på Urinveier under forum til venstre, men det har ikkje vært så stor aktivitet der tydeligvis for det nyeste innlegget eg fant var fra "Ola" med tittelen "Forhunden", eg las ikkje innlegget (åpna det ikkje).

Men eg lurte litt på tittelen, om det kanskje skulle være "Førerhunden" eller "Forhuden", sistnevnte er vel det mest sannsynlige om det er noen av de da...:)

De har stengt forumet, det har vært stengt i årevis, kan lese gamle innlegg.

Annonse

Citroen i dag er mye bedre enn Citroen for 20 år siden. :o)

Men jeg skal vinne i lotto nå helga og kjøpe en helt ny Toyota RAV4! :o)

Hadde ikke Citroen gjort noe med driftssikkerheten i løpet av de siste 10-20 årene hadde de vært konkurs.

Citroen er en drøm og kjøre når den funker, men har fortsatt dyre deler, lav driftssikkerhet og sære løsninger som får timene til å suse på verksted. Man må stadig vekk pirke ut hele motoren bare for å skifte en mutter...

For folk med masse penger og leiebil når eiebilen er på verksted er Citroen helt topp. Det gjelder også å kvitte seg med dem før de drysser i småbiter...

mvh

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med min Audi A4 stasjonsvogn. 1998-modell, men god som ny. :) Betalte ca 120.000 for den for noen måneder siden. Jeg kan forresten ikke få sagt mange nok ganger hvor kjekt det er med stasjonsvogn når man skal ha plass til barnevogn, unger og alskens ting og tang! :P

Det er sant :)

Utrolig praktisk når man skal over litt brøytekanter og sånt! Eller kjøre på humpete vei. Du kan ikke kjøre fortere enn 10 km/t når den er oppe da...

Hvor mye kan den heve? Jeg må innrømme jeg ser for meg noe a la hevefunksjonen på en tannlegestol. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...