Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

''Dol snakket om de ville ha urolog som fagperson her, men ikke noe har skjedd, kanskje de ikke har klart og skaffe en.''

Klart de hadde klart å skaffe en Urolog til å svare på spørsmål her på Dol, vedkommende kan jo sitte hjemme eller på kontoret sitt å svare.

Dessuten så ville nok den stillingsprosenten blitt så liten at det ikkje ville utgjøre et vesentlig merarbeid for vedkommende.

Eg tror grunnen ligger her:

1. Vedkommende Urologer (som eventuellt) blei spurt svarte nei, da det var lite å tjene på det økonomisk.

2. Dol vurderte etterspørselen (fra dere) til å ikkje være stor nok for å kunne finansiere en urolog til å svare på spørsmål.

Bare noen tanker eg gjorde meg i farten.

Det er de samme tankene jeg har gjort meg. Jeg synes det er leit da, for mange synes det er ett intimt problem og vegrer seg for å oppsøke lege. I tillegg er urologi ett ganske omfattendes område, men det tror jeg mange ikke er klar over.

Talseth svarer i Vi Menn, som samarbeider med Dol, hadde vært artig og vite om han har blitt spurt på nytt. Han er en aktiv mann da, så han har nok sikkert ikke tid.

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

35

• Lillemus

7

• PieLill

7

• Persille1365381127

7

Vi har en Suzuki Baleno stasjonsvogn fra '97, og den fungerer aldeles utmerket. Den er også billig til stasjonsvogn å være.

Og ikke gi deg på at det må bli stasjonsvogn, hvis dere får et barn til om noen år får dere ikke med dere halvparten av alt dere trenger i en vanlig bil ;o)

Vi har en Suzuki Baleno stasjonsvogn fra '97, og den fungerer aldeles utmerket. Den er også billig til stasjonsvogn å være.

Og ikke gi deg på at det må bli stasjonsvogn, hvis dere får et barn til om noen år får dere ikke med dere halvparten av alt dere trenger i en vanlig bil ;o)

''Og ikke gi deg på at det må bli stasjonsvogn, hvis dere får et barn til om noen år får dere ikke med dere halvparten av alt dere trenger i en vanlig bil ;o)''

Jeg vet det, sukk... Men jeg er redd veien frem til han blir overtalt er lang.

Suzuki er vel litt billigere enn andre biler?

''Og ikke gi deg på at det må bli stasjonsvogn, hvis dere får et barn til om noen år får dere ikke med dere halvparten av alt dere trenger i en vanlig bil ;o)''

Jepp, billige er de. Vi har bare gode erfaringer, men jeg har i grunnen ikke peiling på bil :o)

Vår bil er jo 10 år gammel, men det har aldri vært problemer med den på noe vis (vi overtok etter mine foreldre, så jeg kjenner historien til bilen).

Ikke kjøp suzuki, vi har helt nye på jobben. INGEN er fornøyde med dem. Alle sverger til corollaene :o)

Annonse

Jepp, billige er de. Vi har bare gode erfaringer, men jeg har i grunnen ikke peiling på bil :o)

Vår bil er jo 10 år gammel, men det har aldri vært problemer med den på noe vis (vi overtok etter mine foreldre, så jeg kjenner historien til bilen).

Det høres jo umiddelbart veldig bra ut. :-)

For meg er det verdt det. Når jeg merkr hvor mye mer behagelig det er å kjøre.

Men det er vel sånn at har man hatt/kjørt tyota vil man ikke ha noe annet ;O)

Så mye skrivefeil. Tastaturet mitt henger seg opp.

Og toyota er mer driftssikkert, og har rimelige deler.

Persille1365381127

Hvor mye kan den heve? Jeg må innrømme jeg ser for meg noe a la hevefunksjonen på en tannlegestol. :-)

Lurer på om det er 15 cm eller noe? Det er ikke allverden, men akkurat nok til å komme over de kantene vanlige biler ikke kommer over.

Slutten av 90 talls modellen av Renault Laguna Stasjonsvogn, er billig, har bra kollisjonstester, og den har et stort bagasjerom som får plass til 2 barnevogner!

Kjenner ei som fraktet sin nyinnkjøpte fryser på over 200 liter i sin!

Se etter Rust!

Min er derimot galvanisert og rustfri!

Annonse

Slutten av 90 talls modellen av Renault Laguna Stasjonsvogn, er billig, har bra kollisjonstester, og den har et stort bagasjerom som får plass til 2 barnevogner!

Kjenner ei som fraktet sin nyinnkjøpte fryser på over 200 liter i sin!

Se etter Rust!

Min er derimot galvanisert og rustfri!

Takk for tips!

• 2 uker senere...

Har du Citroen selv? Jeg har vært med på å ha 5 stykker og nå har eksen enda en, sin sjette. Vi hadde litt problemer med en av dem, men det var egentlig bare småplukk (en pakning med sprekk i), utover det kan jeg virkelig ikke huske at noen av dem var på verksted og vi hadde ikke noen problemer med dem. Med unntak av to av samme modell var alle av ulike modeller, men forholdsvis nye. Så jeg er overhode ikke enig i det du sier om Citroen.

Jeg har hatt Citroen én gang. Og det var en heltrukken skrekkopplevelse for både driftssikkerheten, min punktlighet og ikke minst bankkontoen.

En drittbil om man ønsker å spare penger ved å skru litt selv.

Leser man statestikk på driftssikkerhet på de ulike merkene er ikke akkurat Citroen noen vinner. Men den har jo kommet seg litt.

Men for all del. Bilen var nydelig de få gangene alt virket som det skulle.

mvh

Jeg har hatt Citroen én gang. Og det var en heltrukken skrekkopplevelse for både driftssikkerheten, min punktlighet og ikke minst bankkontoen.

En drittbil om man ønsker å spare penger ved å skru litt selv.

Leser man statestikk på driftssikkerhet på de ulike merkene er ikke akkurat Citroen noen vinner. Men den har jo kommet seg litt.

Men for all del. Bilen var nydelig de få gangene alt virket som det skulle.

mvh

Hvilken Citroen var det du hadde og hvilken årsmodell?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...