Gå til innhold

Bukse til 8 årig jente

Anbefalte innlegg

Hjelp meg! Jeg finner ikke bukser til 8 åringen min!

Hun liker ikke ola-buker. Buksene må være behagelig å ha på (myke, uten å stramme). Samtidig må de tåle litt, så de tynneste bomullsbuksene går ikke. Jeg leter og leter, men de buksene hun ville ha likt finnes kun i størrelser under 6 år.....Da har jeg sjekket i de fleste kjedebutikker.

Vi bor i Oslo.Kan du anbefale meg en butikk der jeg kanskje finner noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290641-bukse-til-8-%C3%A5rig-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Som jeg skulle skrevet det selv. Har store problemer med å finne bukser som min 8 åring kan godta. Fant et par bukser på Zara da vi var i København, og disse liker hun godt. Litt finere joggebukser. Ellers så har Lingon & Blåbær bootlegs som passer henne perfekt, men da må du finne det et party, og det er jo ikke alltid like lett.

Jeg har funnet gode, litt tykke cordfløyelsbukser til jenta mi på 7 år på H&M til 79,50! Kjøpte 3 stk jeg.

De bruker vi også, og er veldig fornøyd!

Synes de er myke, særlig etter noen omganger i vaskemaskinen. Ville prøvd disse de er mykere enn kord vanligvis er.

Gjest Mammaen til to

Vi har akkurat samme problem. I tillegg til at de ikke skal være for trange skal det helst ikke være en vanlig knapp da disse ofte er vanskelig å kneppe og det tar tid. Dongeri er ikke aktuellt. Jeg fant for en tid tilbake flere brukbare bukser på Junior barneklær på Storosenteret. Disse var litt dyrere enn de fra H&M, men de er behagelige å ha på seg og blir i alle fall brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...