Gå til innhold

Langt hår


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

på "eldre" menn.

Eg syntes det av og til ser helt patetisk ut, ihvertfall langt, slitt hår som på skøytetreneren Peter Mueller (såg han på TV nå) og Ingvar Ambjørnsen (såg han på TV i går), er de blinde eller?

Er det bare meg som er "rar" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt hår på menn er kun pent dersom det er tykt over det hele og velstelt. Ellers er det, som du sier, patetisk og det ser veldig lett utstelt og fælt ut.

Menn skal helst ha kort, kort, kort hår etter min smak. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter M. har for kort hår så det ser rett og slett ikke pent ut. Må enten bli lengre eller kortere.

Jeg synes Ingvar A. ser kul ut.

Og ja, jeg liker langt hår på gutter og menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Langt hår på menn er kun pent dersom det er tykt over det hele og velstelt. Ellers er det, som du sier, patetisk og det ser veldig lett utstelt og fælt ut.

Menn skal helst ha kort, kort, kort hår etter min smak. :o)

Enig med deg her.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår på menn er kun pent dersom det er tykt over det hele og velstelt. Ellers er det, som du sier, patetisk og det ser veldig lett utstelt og fælt ut.

Menn skal helst ha kort, kort, kort hår etter min smak. :o)

Det er allikevel enkelte som på død og liv ikkje kan klippe seg, når "alle" untatt de sjøl ser at det ikkje passer lenger.

Lurer på kor gammal Ingvar Ambjørnsen er? (sikkert over 50)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det er allikevel enkelte som på død og liv ikkje kan klippe seg, når "alle" untatt de sjøl ser at det ikkje passer lenger.

Lurer på kor gammal Ingvar Ambjørnsen er? (sikkert over 50)

Ja, han er over 50-sa han på TV igår. Tror han mente han ikke kom til å bli så gammel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peter M. har for kort hår så det ser rett og slett ikke pent ut. Må enten bli lengre eller kortere.

Jeg synes Ingvar A. ser kul ut.

Og ja, jeg liker langt hår på gutter og menn :-)

''Peter M. har for kort hår så det ser rett og slett ikke pent ut. Må enten bli lengre eller kortere.''

Eg tar poenget ditt...:)

''Jeg synes Ingvar A. ser kul ut.''

Det syntes eg og han var for 20, 15 og 10 år siden, men nå ser det bare dumt ut i mine øyne, skal han ha det samme pistrete håret når han er 70 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er over 50-sa han på TV igår. Tror han mente han ikke kom til å bli så gammel heller.

Tror han drikker mye øl, kan ikkje huske å ha sett han uten ei øl i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han drikker mye øl, kan ikkje huske å ha sett han uten ei øl i nærheten!

Øl er vel det minst sterke Ambjørnsen har vært borti omtrent... Han er nok temmelig nedkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er vel det minst sterke Ambjørnsen har vært borti omtrent... Han er nok temmelig nedkjørt.

Det har du sikkert rett i.

Eg har aldri lest ei eneste bok av han, tror ikkje eg kommer til å gjøre det heller.

Men angående håret (og utseende forøvrig) så har han sett dønn lik ut de siste 25 åra, det skal han ha, og øl skal jo være bra for håret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du sikkert rett i.

Eg har aldri lest ei eneste bok av han, tror ikkje eg kommer til å gjøre det heller.

Men angående håret (og utseende forøvrig) så har han sett dønn lik ut de siste 25 åra, det skal han ha, og øl skal jo være bra for håret..

Hvis du ikke har lest noe av ham så har du gått glipp av noe. Jeg har akkurat leste Hvite Niggere en gang til og den var like bra som da den kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Peter M. har for kort hår så det ser rett og slett ikke pent ut. Må enten bli lengre eller kortere.''

Eg tar poenget ditt...:)

''Jeg synes Ingvar A. ser kul ut.''

Det syntes eg og han var for 20, 15 og 10 år siden, men nå ser det bare dumt ut i mine øyne, skal han ha det samme pistrete håret når han er 70 også?

Innen den tid håper jeg det har blitt mer lysegrått, heftig. Men han burde kanskje finne en hårkur eller noget innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allikevel enkelte som på død og liv ikkje kan klippe seg, når "alle" untatt de sjøl ser at det ikkje passer lenger.

Lurer på kor gammal Ingvar Ambjørnsen er? (sikkert over 50)

By all means, jeg synes å ha hørt naboen min mener jeg trenger ny permanent.

*løpe til frisøren*

Håper bare ikke naboen ber meg hoppe utenfor et stup ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du sikkert rett i.

Eg har aldri lest ei eneste bok av han, tror ikkje eg kommer til å gjøre det heller.

Men angående håret (og utseende forøvrig) så har han sett dønn lik ut de siste 25 åra, det skal han ha, og øl skal jo være bra for håret..

Han skriver bra. Tenk hvor bra han hadde skrevet hvis han ikke hadde vært ruset hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver bra. Tenk hvor bra han hadde skrevet hvis han ikke hadde vært ruset hele tiden...

Jo, sikkert men som sagt så har eg ikkje lest noe av han, men eg har sett "Døden på Oslo S" o.l. filmer og da fant eg raskt ut at det ikkje var noe for meg.

Men generellt så er det jo mange opp gjennom historien, som både har rusa seg og skrevet(?) bra, to av _mine_ helter fks. Jens Bjørneboe og Agnar Mykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lest noe av ham så har du gått glipp av noe. Jeg har akkurat leste Hvite Niggere en gang til og den var like bra som da den kom ut.

Mulig, men foreløpig så har andre bøker frista mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By all means, jeg synes å ha hørt naboen min mener jeg trenger ny permanent.

*løpe til frisøren*

Håper bare ikke naboen ber meg hoppe utenfor et stup ;-)

Har du så stor respekt for naboen? *S*

Tror ikkje hårkur står øverst på prioriteringslista, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...