Gå til innhold

Langt hår


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Det er ikke fint. Grunnen til at de sparer tror jeg er at de føler seg yngre. De tviholder på ungdommen? Desverre er det stikk motsatt. De er gjerne litt skalla på toppen. Nei, jeg liker best mere normalt kort hår på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke fint. Grunnen til at de sparer tror jeg er at de føler seg yngre. De tviholder på ungdommen? Desverre er det stikk motsatt. De er gjerne litt skalla på toppen. Nei, jeg liker best mere normalt kort hår på menn.

''De tviholder på ungdommen?''

Det tror eg og.

Hvis du lover å ikkje si det til noen så kan eg inrømme at eg har slitt med samme problemet, og klippte meg ikkje (kort) før eg var 35 år gammel, og eg hadde myye lengre hår enn IA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De tviholder på ungdommen?''

Det tror eg og.

Hvis du lover å ikkje si det til noen så kan eg inrømme at eg har slitt med samme problemet, og klippte meg ikkje (kort) før eg var 35 år gammel, og eg hadde myye lengre hår enn IA.

:) Tør vedde på at du nesten ble yngre når du klippet deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, sikkert men som sagt så har eg ikkje lest noe av han, men eg har sett "Døden på Oslo S" o.l. filmer og da fant eg raskt ut at det ikkje var noe for meg.

Men generellt så er det jo mange opp gjennom historien, som både har rusa seg og skrevet(?) bra, to av _mine_ helter fks. Jens Bjørneboe og Agnar Mykle.

Jeg visste slett ikke at de to var rusmisbrukere.

Pelle og Proffen-bøkene er i en litt annen sjanger enn de andre bøkene til Ingvar Ambjørnsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste slett ikke at de to var rusmisbrukere.

Pelle og Proffen-bøkene er i en litt annen sjanger enn de andre bøkene til Ingvar Ambjørnsen.

Agnar Mykle var veldig sterkt innom psykiatrien i perioder, og hadde en favorittlege (som han kallte sin beste venn) som skreiv ut anseelige mengder LSD (eller et LSD lignende stoff) før dette blei forbudt etter ei stund.

Jens Bjørneboe var alkoholiker og hadde store psykiske problemer, han lykkes å ta sitt eget liv etter å ha forsøkt minst en gang tidligere.

Han gravde ned (tror det var) 70 flasker Whiskey på eiendommen sin (i fylla) en gang, som han aldri fant igjen...he, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnar Mykle var veldig sterkt innom psykiatrien i perioder, og hadde en favorittlege (som han kallte sin beste venn) som skreiv ut anseelige mengder LSD (eller et LSD lignende stoff) før dette blei forbudt etter ei stund.

Jens Bjørneboe var alkoholiker og hadde store psykiske problemer, han lykkes å ta sitt eget liv etter å ha forsøkt minst en gang tidligere.

Han gravde ned (tror det var) 70 flasker Whiskey på eiendommen sin (i fylla) en gang, som han aldri fant igjen...he, he..

''Han gravde ned (tror det var) 70 flasker Whiskey på eiendommen sin (i fylla) en gang, som han aldri fant igjen...he, he..''

Kanskje noen arkeologer finner dem om 500 år og tolker det som et religiøst offer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han gravde ned (tror det var) 70 flasker Whiskey på eiendommen sin (i fylla) en gang, som han aldri fant igjen...he, he..''

Kanskje noen arkeologer finner dem om 500 år og tolker det som et religiøst offer. :-)

Det skulle ikkje forundre meg, men det får ikkje vi med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...