Gå til innhold

Er usikker på ka eg skal gjør(barnevernet)

dewdw

Anbefalte innlegg

Er ein gutt på 18år som er sammen med ei jente på 17år.

Har vert sammen med hu i ca 4mnd, men eg har flytta så eg bor eit stykke frå hu.

Men i dag fekk eg telefon frå hu og då hadde hu havna sjå barnevernet.

Viste at hu dreiv og krangla masse med foreldrene. Men hadde aldrig forventa meg eit slikt utfall.

Så nå er eg ganske fortvila, er ikkje vant med at folk blir innhanta av barnevernet.

Så ka skal eg gjøra, eg har ikkje fri før 3 desember. Så eg har ikkje mulighet til og reisa til hu. Bør eg snakka med foreldrene skal eg ta kontakt med barnevernet?

Har jo ikkje peilig ka eg skal gjøra ein i slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe vits i at du tar kontakt med barnevernet for de har taushetsplikt. Du får støtte jenta så godt du kan på andre måter. Kan du ikke ringe henne og snakke litt med henne, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke gjøre annet enn å støtte henne i den situasjonen hun har havnet i. Barnevernet er profesjonelle og skal nok ta seg godt av med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Det er ikke noe vits i at du tar kontakt med barnevernet for de har taushetsplikt. Du får støtte jenta så godt du kan på andre måter. Kan du ikke ringe henne og snakke litt med henne, da?

Send henne små brev og pakker i posten, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...