Gå til innhold

Hoppeloppeland, Gigagøy, Junior lekeland

Anbefalte innlegg

Gjest Pengene flyr vel uansett

Hva er best av disse tre stedene for oss mon tro? Lillestrøm, Lørenskog, Haugenstua er alle tre innenfor 10 min kjøring, så det er ikke avgjørende. Heller ikke prisen.

Vi skal ha noen timer på et av disse stedene lørdag eller søndag, jenta på 5 år ønsker seg det veldig... SÅ er vi to voksne og en på 1,5 år som også vil boltre seg i en mindre avdeling for de minste (gjerne alene, men som vi voksne kan sitte ved og ha god oversikt.

Har sjekket nettsdene uten å at jeg heller mer mot det ene.

Noen som har vært på de ulike stedene og kan anbefale oss det beste for oss?

Fortsetter under...

Jeg kjenner bare til Hoppeloppeland og Gigagøy, men jeg synes det er koseligst på Gigagøy for oss voksne. Det er ikke så kaldt der. Hoppeloppeland er derimot litt mer oversiktlig, lettere å finne igjen ungene. Jeg husker ikke hvordan lekeområdet for de aller minste er på Gigagøy, men på Hoppeloppeland er det veldig bra at man kan sitte utenfor lekeområdet for de minste og samtidig ha full oversikt over det som skjer der.

Jeg klarer ikke å anbefale det ene eller det andre, begge er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...