Gå til innhold

Gi meg sympati! (Advarsel: Klageinnlegg)

Anbefalte innlegg

Storebror har nå spydd for 3. gang, derav 2 ganger i senga mi. Har lagt han der for at det ikke skal bli så trøblete å ha omgangssyke i køyesenga...

Jeg har total fobi mot spy. Vaskemaskina mi går for full musikk og jeg fikk sette på to puter i maskina til naboen. Deilig salmiakkduft brer seg i 2. etg.

Den lille sjukingen har allerede dusja og vaska ut spy fra håret to ganger på under 3 timer.

Gudbedre, så mye en magesekk kan romme. :((((((

Fy faen, jeg hadde fortrengt hvor forjævlig det er med spysjuke. Ber til høyere makter om at jeg klarer å holde meg frisk.

Stakkars lille syke gutt og stakkars meg,

synes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290836-gi-meg-sympati-advarsel-klageinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

31

• frosken

4

• annegunn

3

• Lotte :o)

3

Takk, prust. Jeg hater dette så intenst. :((

Me too!

Vi har heldigvis vært forskånet fra mange sånne episoder. Husker jeg måtte ringe etter mamma en gang da jeg var sjuk sjøl - klarte ikke å ta meg av ungene, og mannen min var bortreist.

Mamma kom, og passet dem - og ble sjuk sjøl....

I fjor en gang ble ett av barna pluss jeg sjuke - men ikke de andre, merkelig nok. Det er pyton!

Ingen er forresten som mamma, når en har omgangssyke.... Hun kom alltid med klut og vann og holdt hodet mitt når jeg spøy i do.... Og når jeg brølte som en elg, trøstet hun meg alltid.....

Mannen min forsvinner fra åstedet hvis jeg starter med elgebrølene mine... En gang skrudde han t.o.m. opp radioen for å slippe å høre på meg :-(((((

Annonse

Me too!

Vi har heldigvis vært forskånet fra mange sånne episoder. Husker jeg måtte ringe etter mamma en gang da jeg var sjuk sjøl - klarte ikke å ta meg av ungene, og mannen min var bortreist.

I fjor en gang ble ett av barna pluss jeg sjuke - men ikke de andre, merkelig nok. Det er pyton!

Ingen er forresten som mamma, når en har omgangssyke.... Hun kom alltid med klut og vann og holdt hodet mitt når jeg spøy i do.... Og når jeg brølte som en elg, trøstet hun meg alltid.....

Mannen min forsvinner fra åstedet hvis jeg starter med elgebrølene mine... En gang skrudde han t.o.m. opp radioen for å slippe å høre på meg :-(((((

Æææææhhh! Det er bare sånn "stopp verden, jeg vil av-følelse"! :(

Det er absolutt synt i deg! Det er rett og slett noe herk! Frøken her i gården fikk omgangssyke i vår. Før fyllte to år, noe som jo innebar at vi fikk det alle sammen. Og så vondt det er, kan godt forstå at hun krabba opp i fanget mitt når hun måtte spy, var vel livredd stakkar.

Håper storebror er bedre i dag og at lille?bror?slipper få det! Håper selvfølgelig at mamma og pappa ikke får det også!

Me too!

Det der med elgbrølene gjorde inntrykk på meg....*s*

Det er absolutt synt i deg! Det er rett og slett noe herk! Frøken her i gården fikk omgangssyke i vår. Før fyllte to år, noe som jo innebar at vi fikk det alle sammen. Og så vondt det er, kan godt forstå at hun krabba opp i fanget mitt når hun måtte spy, var vel livredd stakkar.

Håper storebror er bedre i dag og at lille?bror?slipper få det! Håper selvfølgelig at mamma og pappa ikke får det også!

Lillesøster hadde det hos pappaen i helga, så jeg satser på at hun er utenfor fare. Det har vært en kjip natt og han har kasta opp en gang i timen fra kl 20.00 - 06.00. Nå er kunststykket å få Lillesøster i barnehagen snarest mulig, slik at vi kan få sovet litt...

Stakkars dere, og stakkars senga! Håper dere fikk en rolig natt etterhvert, og at ikke lillesøster kom vandrende i tillegg...

Lillesøster holdt seg i egen seng til 07.00 :)

Nå må jeg få henne i barnehagen, men har egentlig ikke så lyst til å forlate sjukingen, for jeg har aldri sett han så pjusk. :(

Annonse

Lillesøster hadde det hos pappaen i helga, så jeg satser på at hun er utenfor fare. Det har vært en kjip natt og han har kasta opp en gang i timen fra kl 20.00 - 06.00. Nå er kunststykket å få Lillesøster i barnehagen snarest mulig, slik at vi kan få sovet litt...

Du får lokke henne med nonstop sånn at hun blir kjapp og samarbeidsvillig...*s*

Lillesøster holdt seg i egen seng til 07.00 :)

Nå må jeg få henne i barnehagen, men har egentlig ikke så lyst til å forlate sjukingen, for jeg har aldri sett han så pjusk. :(

Stakkars liten stor gutt... Kanskje nabo kan være hos deg 10 min, eller gå bort i bh med lillesøster?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...