Gå til innhold

Gi meg sympati! (Advarsel: Klageinnlegg)

Anbefalte innlegg

Du får min aller største sympati mariaflyfly. Spysyke er det absolutt værste en kan få i hus, synes jeg.

Håper gutten blir fort frisk da, og at du slipper unna smitten selv.

God bedring til den syke gutten din.

Takk skal du ha :)

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

31

• frosken

4

• annegunn

3

• Lotte :o)

3

Urk, føler med deg.

Vi hadde noe lignende forrige uke, da holdt gutten min meg våken fra kl. 0100 til morgenen ved jevnlig å kaste opp utover soveromsgulvet :/ (satte frem bøtte, men ikke så lett å treffe, da..).

*urk*

Jeg trodde også guttungen var stor nok til å treffe bøtta, men i går kveld våkna han ikke engang. :(

Det er nettopp det mannen min sier når jeg spyr: "Å nei, begynner du å rope på elgen igjen!!!"

Litt vittig - både jeg, min søster og min far spyr på den måten - min mor spyr helt stille.

Husker en gang vi var sjuke alle tre på en gang - og mamma løp mellom de tre sengene på hytta med vann og kluter og hørte på elgbrølene :-(

Din mor hadde fortjent kongens fortjenestemedalje i gull! :D

Annonse

Du skal få så mye sympati du kan klare å - eh - bære. Jeg har også fobi, i så sterk grad at jeg ikke kaster opp selv... Men like kvalm blir jeg, okke som.

Vi var på Vestlandet i høstferien, og størstemann der vi var på besøk kastet opp en gang dagen før vi skulle dra hjem. Han smittet først storesøster, så fikk Lillevill det, og så jeg. F*** møkk.

Storesøster tømte magen i all offentligher på flyplassen i Florø. Festlig.

Bortsett fra når barna blir større og blir til menn - og tar en runde utover soveromsgulvet, gangen, veggen osv. Ikke fordi de er for fulle - men fordi de "har spist noe galt"....

Også moro :)

Oh, shit! Skilsmissegrunn, dette... ;o)

Me too!

Vi har heldigvis vært forskånet fra mange sånne episoder. Husker jeg måtte ringe etter mamma en gang da jeg var sjuk sjøl - klarte ikke å ta meg av ungene, og mannen min var bortreist.

Mamma kom, og passet dem - og ble sjuk sjøl....

I fjor en gang ble ett av barna pluss jeg sjuke - men ikke de andre, merkelig nok. Det er pyton!

Ingen er forresten som mamma, når en har omgangssyke.... Hun kom alltid med klut og vann og holdt hodet mitt når jeg spøy i do.... Og når jeg brølte som en elg, trøstet hun meg alltid.....

Mannen min forsvinner fra åstedet hvis jeg starter med elgebrølene mine... En gang skrudde han t.o.m. opp radioen for å slippe å høre på meg :-(((((

*flirer* Elgbrøl er ikke særlig attraktivt, nei... *s*

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1194977990' post='3718541]

Fyttirakker'n, spy er grusomt. Min dypeste medfølelse... *trøsteklem*

Får håpe dere andre berger unna smitten.

Takk! :) Ser ut som jeg klarer meg, og Storebror er ferdig med spyinga, men han har litt feber og må være hjemme en dag til. :)

Takk! :) Ser ut som jeg klarer meg, og Storebror er ferdig med spyinga, men han har litt feber og må være hjemme en dag til. :)

Jeg ser for meg en scene hvor ungene spyr i alle retninger, men mor ser på TV der Tor svømmer rundt i dritten fra dobøtta.

Annonse

Du skal få så mye sympati du kan klare å - eh - bære. Jeg har også fobi, i så sterk grad at jeg ikke kaster opp selv... Men like kvalm blir jeg, okke som.

Vi var på Vestlandet i høstferien, og størstemann der vi var på besøk kastet opp en gang dagen før vi skulle dra hjem. Han smittet først storesøster, så fikk Lillevill det, og så jeg. F*** møkk.

Storesøster tømte magen i all offentligher på flyplassen i Florø. Festlig.

''Storesøster tømte magen i all offentligher på flyplassen i Florø. Festlig.''

Ubetalelig. Ikke. :(((

Jeg ser for meg en scene hvor ungene spyr i alle retninger, men mor ser på TV der Tor svømmer rundt i dritten fra dobøtta.

Det var omtrent slik scenarioet var. Eller dvs, jeg gikk altså glipp av Berlinerpoplene til fordel for fullt sengetøysskift, dusjing og hårvask og litt gulvvask. Bah.

Det er i sånne tilfeller man skulle ønske man ikke var 50 mil hjemmefra....

Går det bedre med lillemann?

Han spyr ikke lenger, men hadde litt feber i ettermiddag, så det blir en hjemmedag til. Også er han ikke spesielt flink til å drikke, så jeg maser hele tida. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...