Gå til innhold

Gi meg sympati! (Advarsel: Klageinnlegg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

31

• frosken

4

• annegunn

3

• Lotte :o)

3

Persille1365381127

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1194978427' post='3718555]

Oh, shit! Skilsmissegrunn, dette... ;o)

Vel, jeg krever ihvertfall MANGE browniepoints for å ha vasket det opp!!

Men jeg fikk tekstmelding av bestevenninden min morgenen etter, hennes samboer hadde spydd i sengen og rullet seg rundt i det etterpå - to ganger.... Så hun hadde det verre, og da synes jeg plutselig ikke min episode var så ille lenger :)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1194979308' post='3718569]

*flirer* Elgbrøl er ikke særlig attraktivt, nei... *s*

Nei - enig i det - en føler seg ikke særlig attraktiv da... MEN jeg synes nå at en ektefelle skal støtte sin kjære i hennes verste stunder, og ikke stikke av når hun trenger en støttende hånd på panna og et glass vann....

Husker da jeg bodde i Frankrike i 19-20 års alderen, og fikk omgangssyka der. Åååååå - som jeg savnet mamma da!

Annonse

Høres ut som du og jeg har omtrent samme forhold til spy. :(

Jeg blir faktisk kvalm av å lese denne tråden. Synes det river i nesa av oppkastlukta.

Husker en gang på toget mellom Kristiansand og Oslo. En mann spøy på golvet foran setet mitt + på døra ut mot doen.

Fy som det luktet! Jeg klarte ikke å sitte i den vogna, og ble stående i en annen vogn det meste av turen.

Nå er det jo et par-tre dager siden ditt innlegg, men må bare få lov til å meddele min største medlidenhet til deg.

Spying er det verste jeg vet. Som oftest får vi det hele gjengen, med det resultat at gubben blir jo sykest av alle, og har mer enn nok med seg selv sier han, så syk er han altså.....(kremt) og mor ligger i senga og spyr med alle barna.......................

Jeg _hater_ spysjuka, og skulle helst ha holdt barna hjemme fra skolen når det går runder der!!

Håper du har berget deg gjennom dagene!

PS....det aller verste er å skylle av de største bitene på laken og annet sengetøy før de går i vaskemaskina..............*nå brekker jeg meg*

:0))

Nå er det jo et par-tre dager siden ditt innlegg, men må bare få lov til å meddele min største medlidenhet til deg.

Spying er det verste jeg vet. Som oftest får vi det hele gjengen, med det resultat at gubben blir jo sykest av alle, og har mer enn nok med seg selv sier han, så syk er han altså.....(kremt) og mor ligger i senga og spyr med alle barna.......................

Jeg _hater_ spysjuka, og skulle helst ha holdt barna hjemme fra skolen når det går runder der!!

Håper du har berget deg gjennom dagene!

PS....det aller verste er å skylle av de største bitene på laken og annet sengetøy før de går i vaskemaskina..............*nå brekker jeg meg*

:0))

Storebror er på beina igjen og på skolen første dagen i dag.

I dag er det min tur... Var våken halve natta og så inn i helvete kvalm. Har ikke spydd ennå, men det går kun på viljestyrke. Klarte heldigvis å få kippa Lillesøster i barnehagen tilslutt, så nå har jeg krøpet til køys. :(((

I dag er det min tur... Var våken halve natta og så inn i helvete kvalm. Har ikke spydd ennå, men det går kun på viljestyrke. Klarte heldigvis å få kippa Lillesøster i barnehagen tilslutt, så nå har jeg krøpet til køys. :(((

Uff da - flyfly!

Stor sympatiklem sendes - kun via internett - vil ikke bli smittet.

Prøv med et drabelig elgbrøl - så går det snart over :-D

Jeg har akkurat samme forholdet til spy som du har, og jeg kjører jerndisiplin om noe slikt skulle komme innomhus. Den syke isoleres, og ingen får gå nært den syke - bare jeg. Og jeg kjører beinhardt på håndvask med zalo sikkert ørtenhundre ganger i døgnet!

Ingen kos, ingen ingentingav noe slag, ikke lov å ha fysisk kontakt.

Heldigvis har begge ungene kun èn gang i livet sitt - hver sin gang - spydd i senger. De er utrolig flinke til å komme seg på do/spy i bøtte/i verste fall henge hodet utenfor senga, så jeg har sluppet mye. Takk Gud (eller hvem som nå styrer spyingen i verden).

Sympati er sendt, selv om det er i seneste laget...

Gjest annlovinda

God bedring til deg, flyfly. Håper det går fort over for deg, håpet du skulle slipp unna.

Sympatiklem

Annonse

Uff da - flyfly!

Stor sympatiklem sendes - kun via internett - vil ikke bli smittet.

Prøv med et drabelig elgbrøl - så går det snart over :-D

Takk prust. :)

Jeg roper ikke på elgen med mindre jeg må - så jeg spyr som regel ikke, kun takket være viljestyrke, tror jeg. :(

Har sovet i hele dag og fikk nabojenta til å hente Lillesøster i barnehagen. Føler meg litt piggere nå, siden jeg endelig har klart å drikke litt. :) Prøver å lage litt provisorisk middag til ungene nå, og rømmer kjøkkenet når de skal spise, så jeg slipper å lukte middagen. :|

Stakkars, stakkars deg. Min fulle sympati.

God bedring til deg!!!

*måtte jeg aldri bli smittet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...