Gå til innhold

Skoleårbok

Gjest Vet ikke om vi vil

Anbefalte innlegg

Hahaha! Nå har i alle fall du satt dem på tanken. Og vi er vel dessuten i ferd med å sabotere denne tråden og dermed gi trådstarter bensin til bålet. Men på den lyse siden kan vel ikke du sies å tilhøre den harde klikken på adopsjonsforumet?

Men vi tilhører jo den harde klikken på Åpent, da. Det er få som konspirerer så mye som du&jeg. Man kan nesten si at vi er det reneste debattpolitiet på DOL! ;-)

Fortsetter under...

krabba1365381136

Vi har selv tenkt gjennom dette, har nå tennåringer og da blir problemstillingen en bagatell, nå er det msn, facebook, hjemmeside osv, de har også vært omtalt i avisen i forbindelse med kulturaktivitet å vi har liten kontroll da de begynner å bli store....å det har gått bra hele veien.

Når det gjelder skoleårbok, kan en jo trekke paralellen til bursdagshilsninger i avisen, bilde av barna i avisen når de er med på noe det skrives om osv.

Hva gjør andre med bilder de har tatt av mitt barn, feks i en bursdag eller på besøk?

Det er ikke noe galt i å være litt paranoid, men jeg tror det går over !

Han lurer jo bare på hva problemet er??? Det er DU som er helt urimelig her, altså.

Hvis du har særegne problemstillinger fordi dere adopterer fra ikke-vanlig land, så må du jo si det da! Ikke legge inn et generelt spørsmål om å ha barn i årboka! Jeg trodde i starten at det var postet feil og skulle ligget på et av foreldre-forumene, siden jeg ikke fattet hva saken hadde med adopsjon å gjøre.

Hva vet forresten DU om hvilke land de andre har adoptert fra?

"Hva vet forresten DU om hvilke land de andre har adoptert fra?"

Nei det er jo akkurat det... Merkelig innlegg fra trådstarter sin side fra ende til annen egentlig...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...