Gjest syk og svak - men bedre Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg er syk: bihulbetennelse, ørebetennelse og øyekatarr. Var til legen i går og fikk medisiner. Før barna gikk på skolen i dag, så datra på 8 år strengt på meg, og sa: "Mamma, nå må du ikke glemme å ta medisinen din - ellers kan du bli verre, vet du!" Jeg lurer på hvor hun har hørt det, jeg... :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hehe så god hun er :) Jeg var temmelig gåen av sykdom og sukket over rot og slikt. Så sier jeg til datteren min at "jeg ikke klarer å rydde alt det alene lengre" -"nei jeg har merket meg det" svarte hun. Og måten hun himlet med øyene og skakket på hodet da, det fikk meg til å le Ho er ni år 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hehe så god hun er :) Jeg var temmelig gåen av sykdom og sukket over rot og slikt. Så sier jeg til datteren min at "jeg ikke klarer å rydde alt det alene lengre" -"nei jeg har merket meg det" svarte hun. Og måten hun himlet med øyene og skakket på hodet da, det fikk meg til å le Ho er ni år *hehe* Jepp, jobben vår merkes kun når den _ikke_ er gjort. 0 Siter
Gjest nissebarnet Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hvordan merkes det at en har ørebetennelse? Går det ellers bedre med deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.