jubalong70 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ååååå, så kuult!!!! Det har overhodet ikke vært vondt å ta ut spiralen for meg, selv om den første var kjempevond å sette inn. 2,5 år er jo en flott aldersforskjell - så bare sett i gang 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Vi har 21 mnd mellom våre, og foreløpig har det gått kjempefint (minsta er 5 mnd nå). Lykke til! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Vi har 2 år og 2 mnd mellom nr 1 og 2 - og 2 år og 9 mnd mellom nr 2 og 3. Var mye sliten med de to første. Hadde mer overskudd da nr 3 var baby - da klarte de to eldste seg litt mer - selv om treårstrassen til nr 2 inntraff for fullt det året..... Skulle jeg valgt igjen, hadde jeg satset på rundt 3 år mellom barna. Men jeg ser jo at alle tre kan leke fint sammen nå - det skiller i underkant av 5 år mellom eldste og yngste. Skjønner godt at det kribler i eggstokkene dine! Det kribler egentlig i mine og, men jeg må bare overse den kriblingen..... *snufs* Det er med fryd og glede at jeg kan konstatere at det ikke kribler i mine eggstokker lengre. :-D Fin følelse det også! 0 Siter
Sofline Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Fin avstand synes jeg. Jeg ønsker meg selv en avstand på 20-30 måneder mellom barn 1 og barn 2. Men folk er uenige på dette området som andre områder. Sannsynligvis synes man det man får selv er perfekt. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det er med fryd og glede at jeg kan konstatere at det ikke kribler i mine eggstokker lengre. :-D Fin følelse det også! Ja - det kan jeg forstå. Prøver å tvinge meg selv til å kjenne etter om ikke kriblingen nå er over - men den er der nok litt fremdeles.... Har ei venninne som venter sin nr 3 i vinter, og hadde besøk av ei kusine noen dager i høst med en nyfødt - så jeg er til tider fremdeles litt babysjuk ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.