Gå til innhold

slappe foreldre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• morsan

6

• laban

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Men dette er jo også trening for barna? At de etterhvert skal bli selvstendige nok til å kunne gå hjem selv. Å møtes på halvveien er fin trening for barnet!

Joda, men da må det avklares på forhånd. Ikke når foreldrene sitter, utålmodige, ute i bilen og venter.

''Men dette er jo også trening for barna? At de etterhvert skal bli selvstendige nok til å kunne gå hjem selv. Å møtes på halvveien er fin trening for barnet!''

Tror ikke du har lest artikkelen skikkelig.. det er snakk om foreldre som sitter i bilen på parkeringsplassen ved SFO, ringer inn og ber personalet kle på barna, pakke sekkene og sende ungene ut - til foreldrene som altså sitter ute i bilene sine.

''Tror ikke du har lest artikkelen skikkelig.. ''

Ja, det er slik det fremstilles. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at alle foreldrene gjør dette av latskap. Jeg synes disse sfo-folkene skjærer alle over en kam.

Nå har jeg så stort barn, at hun selv går hjem etter skolen, men hvis hun hadde vært på SFO, ville jeg nok for min egen del også ha gått inn å hentet henne. Litt fordi hun er en rotekopp, og jeg ville ha sørget for at alt ble med hjem, og litt også for å få tilbakemeldinger på hvordan dagen har vært, og om det er beskjeder jeg skulle ha hatt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...